Wellness ponuda uskoro ulazi na velika vrata u zračne luke?

Prva asocijacija koja vam padne na pamet pri pomisli na zračne luke zasigurno nije idealno mjesto za odmaranje i opuštanje. Ne, za većinu ljudi one su uglavnom izvor stresa,...

Prva asocijacija koja vam padne na pamet pri pomisli na zračne luke zasigurno nije idealno mjesto za odmaranje i opuštanje. Ne, za većinu ljudi one su uglavnom izvor stresa, tjeskobe i frustracije. Upravo iz tog razloga zvuči pomalo komično kad aviokompanije ili zračne luke najave poduzimanje mjera za poboljšanje dobrobiti svojih putnika. Pogotovo u današnje vrijeme zračnog prometa, kad prostor za noge postaje sve manji, naknade za prtljagu sve veće, a sigurnosne mjere sve intenzivnije, prenosi Skift.

Ipak, to nije zaustavilo aviokompanije poput Virgin Atlantica i American Airlinesa u sklapanju partnerstva s aplikacijama kao što su Headspace i Calm, koje nude meditativni sadržaj za one koji se uspiju opustiti nakon uzlijetanja. Drugi, poput Singapore Airlinesa, pokušavaju poboljšati ponudu hrane i pružiti što zdravije opcije.

Zračne luke se također trude unaprijediti svoju uslugu, a po novome radi se o wellness ponudama. Točnije, riječ je o prostorijama za opuštanje kao i sobama za dojenje koje se nalaze unutar samih zračnih luka.

Logika je jasna, kada već putnici satima satima na drugi let, zašto to vrijeme ne bi proveli u wellness-u, raznim beauty&spa zonama ili čak obavili svoju dnevni trening u teretani.

Foto: Pixabay.com

Pravo pitanje je vrijede li sve ove investicije? Hoće li se putnici doista osjećati bolje i smirenije nakon što preslušaju petominutnu vođenu meditaciju kada je jedino na što se mogu usredotočiti hoće li uhvatiti let na koji presjedaju? Također, hoće li aviokompanije napraviti promjene koje će olakšati putovanje i putnicima u ekonomskoj klasi ili će se većina ovih poboljšanja odnositi samo na prvu i poslovnu klasu?

Dokle god kompanije pokušavaju omogućiti potrošačima bolje uvjete, ostaje vidjeti hoće li njihove inicijative uroditi plodom ili se samo nadaju dobroj reklami u medijima.

Turistička industrija se trudi ponuditi što više wellness usluga, pa ne čudi što se i aviokompanije i zračne luke žele uključiti. Također, kako bi se povećao prihod zbog sve jeftinijih letova, aviokompanije pokušavaju naći nove načine kako pojačati svoje financijske bilance, a svojim putnicima osigurati neko novo iskustvo i dodanu vrijednost.

Izvor: Skift / Naslovna fotografija: Pixabay.com

Vijesti: