Turistička zajednica grada Zagreba sudjeluje je na još jednom Virtuoso Travel Weeku koji se održava od 12. do 18. kolovoza u Las Vegasu. Riječ je o najvažnijem globalnom događaju u industriji putovanja koje se održava po 35. put, a ove godine sudjeluje više od 5.000 vrhunskih turističkih tvrtki i najutjecajnijih turističkih agencija te savjetnika u industriji iz 105 zemalja, uživo i virtualno.
"Tržište SAD-a naše je najvažnije daleko tržište na kojem sustavno provodimo promociju Zagreba zadnjih nekoliko godina. Interes za Zagreb je izuzetan, a to potvrđuju i rezultati dosadašnjeg dijela godine prema kojima su gosti iz SAD-a prvi po ostvarenim noćenjima među stranim gostima. Naime, s više od 110.000 noćenja Amerikanci su ostvarili porast od 27% u odnosu na 2022. godinu, što je i najveći postotni porast u usporedbi s našim drugim emitivnim tržištima. Potencijali daljnjeg rasta su vrlo veliki, a uspjeh dosadašnjih napora i dugogodišnje suradnje TZGZ-a s Virtuosom pokazuju impresivni rezultati – povećanje prometa mreže Virtuoso sa 938.300,00 američkih dolara u 2019. godini na 1,2 milijuna američkih dolara u ovoj godini s tržišta Sjeverne Amerike i Australije. Prognoze za 2024. su vrlo optimistične te uključuju i rast s tržišta Latinske Amerike i Azije koje sve više pokazuje interes za hrvatskom prijestolnicom i okruženjem", izjavila je direktorica TZGZ-a, Martina Bienenfeld, koja je održala niz sastanaka predstavljajući zagrebačku turističku ponudu.
Zanimljivo je istaknuti kako se, tijekom ceremonije otvaranja, uvodnom govoru predsjednika i izvršnog direktora Virtuosa, g. Matthewu Upchurchu pridružio i izvršni potpredsjednik Virtuosa, g. David Kolner. On je podijelio optimizam sa sudionicima i prezentirao rezultate prodaje Virtuosa koja je za period siječanj – lipanj, premašila prodaju za 37% u odnosu na isti period 2022. godine, a u odnosu na 2019. za čak 56%. Također, istaknuo je i sjajne rezultate bukinga za 2024. i 2025. koji je već porastao za više od 107% u odnosu na 2019. godinu.