Jedan zamah leptirovih krila, pretvorio se u uragan koji je usmjerilo Aminess u jedno novo održivo poglavlje s visokom dodanom vrijednošću

Aminess hoteli i kampovi započeli su ove godine s trećom sezonom projekta „Aminess Gourmet Lab“ pod vodstvom ambasadora projekta, chefa Davida Skoke.  Radi se o jednom od najboljih primjera privlačenja, zadržavanju,...

Aminess hoteli i kampovi započeli su ove godine s trećom sezonom projekta Aminess Gourmet Lab pod vodstvom ambasadora projekta, chefa Davida Skoke. 

Radi se o jednom od najboljih primjera privlačenja, zadržavanju, podizanja kvalitete te osiguranju kvalitetne radne snage što se u konačnici reflektira na ukupnu kvalitetu izvedbe Aminessa što je dugoročno najvrjedniji resurs. Brend hotela nije samo logotip, nego upravo ljudi koji to obećanje moraju i izvršiti.

Projekt na jednom mjestu okuplja najveće stručnjake iz različitih ugostiteljskih područja, od edukacija o vrhunskoj kavi, craft pivu, vinu i raznim kulinarskim i drugim tehnikama specifičnim za turizam. Cilj projekta je educiranje mladih kuhara, konobara, barmena i ostalih članova Aminess gourmet tima ili ulaganje u podizanje kvalitete svojih djelatnika.

Sve je počelo prije tri godine, kada je pokrenut Aminess Gourmet Laba, a što je bio rezultat uspješne suradnje s Davidom Skokom na projektu „Aminess Wine & Gourmet Nights”. Radi se o seriji ekskluzivnih večera u sklopu kojih je chef Skoko s Aminess gourmet timom pripremao interpretacije ribljih specijaliteta s naglaskom na promocija istarske gastronomije i lokalne namirnice.

Naravno to je samo dio šire priče kako privući, educirati i zadržati kvalitetnu snagu kao prvi preduvjet stabilnosti i razvoja Aminessa. Tako se zaposlenicima Aminessa osiguravaju stimulativna primanja koja se povećavaju iz godine u godinu, tople obroke te smještaj. Inače, Aminess je prošle godine otvorio i poseban hotel za smještaj svojih zaposlenika u Novigradu.

Cooking with Class by David Skoko – nova odlična ekstenzija suradnje i projekta koji je preporodio Aminess

Aminess Cooking with Class by David Skoko predstavlja novo poglavlje u ponudi Aminess hotela i kampova koje gostima pruža doživljaj učenja vrhunskog kulinarstva u opuštajućem hotelskom ambijentu. Radi se o jedinstvenom projektu u hrvatskom turizmu kojim je Aminess, unatoč pandemiji, pronašao način da gostima omogući jedinstven gourmet doživljaj uz promociju lokalnih namirnica i kulinarsku radionicu pod vodstvom poznatog hrvatskog chefa.

Kulinarske radionice započinju 8. svibnja u a’ la carte restoranu hotela, dok su ostali datumi održavanja 22. svibnja te 5. i 19. lipnja. Uz navedene datume, projekt će se odvijati i tijekom rujna i listopada. Naglašavam, ekskluzivni gourmet paket u pred i posezoni. Previđeno trajanje svake radionice je četiri sata tijekom kojih će polaznici imati priliku učiti vrhunske kulinarske vještine od chefa Skoke.

Ivica Matošević i David Skoko

„Ovaj novi projekt me izuzetno raduje te za mene predstavlja veliko zadovoljstvo i izazov. Aminess Cooking with Class by David Skoko je jedinstvena prilika za sve polaznike koji će se imati prilike upoznati s tajnama moje kuhinje. Korištenjem lokalnih namirnica s naglaskom na sezonalnost, svoje polaznike ću podučiti kako da osvježe svoje kulinarsko umijeće i dodatno oplemene vlastite recepture. Dobrodošli su svi sa željom za učenjem i odličnom zabavom tijekom odmora“, izjavio je chef Skoko.

Osim projektom Aminess Cooking with Class by David Skoko, Aminess svoju gourmet priču nadopunjuje i jedinstvenim paketima smještaja u suradnji s istarskim vinarima i tartufarima. Tako svi posjetitelji Aminessovih objekata u istarskom Novigradu imaju priliku posjetiti i degustirati vrhunska vina istarskih vinarija Matošević i Coronica po promotivnim cijenama, te kušati najpoznatiju istarsku deliciju – tartufe u poznatom OPG-u Karlić.

Dakle, radi se o motivu dolaska, kao i zaokruženoj priči i cijelom turističkom paketu tj. doživljaju. Stalno ističem kako motiv dolaska nije smještaj te da bi produžili turističku sezonu, moramo ponuditi kvalitetan, autentičan i raznolik sadržaj te kontekst destinacije. Umjesto kreveta moramo gostima nuditi cijeli doživljaj destinacije, jer destinacija je motiv dolaska.

Zato je ključno surađivati sa što više kvalitetnih partnera u destinaciji, dapače, mora nam biti stalo da gost vidi i doživi što više. Da gost posjeti naše partnere, vidi i doživi što više u destinaciji, moramo mu nuditi lokalne priče i sadržaje partnera, čak da niti ne zaradimo nikakvu proviziju! Jer jedino što je važno na kraju odmora, je odgovor na pitanje: Je li gost zadovoljan destinacijom i hoće li se vratiti? Kvaliteta smještaja i hotela se podrazumijeva sukladno kategorizaciji, no ako će gost biti samo unutar granica hotela, sigurno kako mu odmor neće biti ispunjen. Ako je doživio destinaciju i što sve nudimo i imamo, onda će biti oduševljen.

Što je gost zadovoljniji svojim ukupnim doživljajem odmora tj. destinacijom, ako smo ispunili ili nadmašili njegova očekivanja, to će se direktno reflektirati i na nas – jer će se gost vratiti. Motiv dolaska nije smještaj, nego destinacija. Također, tako se privlače kvalitetniji gosti, podiže turistička potrošnja, a koja se onda dispenzira na lokalnu ekonomiju i na što više partnera. Uspjeh destinacije nije da samo jedan profitira, nego upravo suprotno. To je definicija održivog turizma.

Također, koliko god neki hotel bio vrhunski, on ne može sam bez destinacije. Može u kratkoj špici sezone, iako je i tu pitanje kvalitete vs kvantitete, no smanjiti sezonalnost ne može. Ne može bez sadržaja u destinaciji, pod tim mislim na širi kontekst regije, ne može bez kvalitetnih partnera ( vinara, restorana, adrenalinskih parkova, rent a cara, vodiča, uređenih bike staza … ), ne može bez strateškog razvoja destinacije. I da, tu se ne radi a priori o cijeni, dapače, upravo suprotno, radi se o kvalitetnoj ponudi / sadržaju i vrijednosti za novac.

Tako se slaže turistički mozaik, a koji čini na stotine kockice, kako bi slika bila potpuna. Mogao bi otići i još puno dublje, od podizanja kvalitete života lokalnog stanovništva, kao i privlačenja novih, što se opet direktno utječe na cijelu destinaciju. Od novih sadržaja i ponude, kulturno kreativne industrije do punih vrtića. Sve se nadovezuje i sve je direktno povezano jer destinacija, ekonomija kao i turizam je jedno živo tijelo.

Upravo to su napravili i grade u Aminessu te se svima pokazali pravi put. Također, moram naglasiti i fokus na autentičnu ponudu. Ponudu koja upravo stvara tu diferencijaciju, motiv dolaska te nezaboravan doživljaj. To je turizam kako bi trebao biti, to je sama esencija turizma.

Za kraj, zanimljivo je pratiti cijeli razvoj suradnje Aminessa s chefom Davidom Skokom, a koji je počeo od Aminess Wine & Gourmet Nights, nastavio se s Aminess Gourmet Lab te sada s Cooking with Class by David Skoko. Sve je krenulo od jedne ideje i želje kako ponuditi nešto novo, a završilo sa strateškom suradnjom.

Jedan zamah leptirovih krila, pretvorio se u uragan koji je usmjerilo Aminess u jedno novo održivo poglavlje s visokom dodanom vrijednošću.

Bravo Aminess.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN