Booking.com po prvi puta u povijesti objavio prihode u poslovanju sa privatnim iznajmljivačima

Prvi puta u povijesti svojeg poslovanja, grupa Booking Holdings otkriva podatke o prihodima Booking.com-a ostvarenima u poslovanju s nehotelskim smještajnim objektima (apartmanima, kućama za odmor i drugim jedinstvenim smještajnim objektima)....

Prvi puta u povijesti svojeg poslovanja, grupa Booking Holdings otkriva podatke o prihodima Booking.com-a ostvarenima u poslovanju s nehotelskim smještajnim objektima (apartmanima, kućama za odmor i drugim jedinstvenim smještajnim objektima).

Da je Booking.com vodeća svjetska tvrtka u ponudi smještaja s najvećim brojem jedinstvenih smještajnih objekata, potvrđuje podatak kako je u segmentu nehotelskog smještaja u 2018. godini ostvaren prihod od 2,8 milijardi američkih dolara, što čini 20% ukupnog godišnjeg prihoda tvrtke (brži rast od sveukupnog rasta prihoda i odlična profitabilnost). Samo u trećem kvartalu 2018. u tom je segmentu ostvaren rekordni prihod koji premašuje 1 milijardu dolara, što jasno govori o danjem širenju smještaja u nehotelskim objektima na globalnoj razini.

Segment nehotelskog smještaja izuzetno je važan u poslovanju tvrtke Booking.com, koja je u 2018. godini ostvarila velik rast završavajući godinu s 5,7 milijuna prijavljenih smještajnih jedinica na stranici Booking.com-a (više od ijedne druge tvrtke za rezervaciju nehotelskog smještaja). Ta brojka pokazuje i rast od 18% u odnosu na prethodnu godinu. 

Tvrtka također otkriva informaciju kako je 40% aktivnih korisnika Booking.com-a u posljednjih 12 mjeseci rezerviralo neki od nehotelskih opcija smještaja dostupnih na stranici Booking.com-a, što pokazuje potrebu putnika za što raznovrsnijom ponudom smještaja na jednoj platformi – od hotela do kuća za odmor.  

POVEZANA VIJEST:

MINISTARSTVO TURIZMA: PREDSTAVLJENA JEDINSTVENA KREDITNA LINIJA ZA PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE

Vijesti: