Macola širi paletu proizvoda i svoje drvene kućice prodaje na inozemna tržišta

Kada je 2012. godine Željko Orešković, najpoznatiji lički ugostitelj i poduzetnik, imao viziju napraviti turističko eko selo s drvenim kućicama nigdje nije mogao naći proizvod koji bio zadovoljio sve...

Kada je 2012. godine Željko Orešković, najpoznatiji lički ugostitelj i poduzetnik, imao viziju napraviti turističko eko selo s drvenim kućicama nigdje nije mogao naći proizvod koji bio zadovoljio sve njegove želje i potrebe – pravu kvalitetnu i funkcionalnu drvenu kuću. Za poduzetnika Oreškovića sljedeći i logičan korak bio je jasan – idem ih napraviti sam. Bez obzira što je financijska kriza bila u jeku i što se tvornice namještaja zatvaraju iz dana u dan, Macola je kupio CNC stroj, a ostalo je povijest.

A kako priča ne bi stala samo na drvenim kućama, Orešković je upravo proširio svoju liniju proizvoda s jedinstvenim drvenim šatorima. Da, drvenim šatorima kao vrhunskim i atraktivnim proizvodom za kojim već imaju konkretne upite iz Dalekog istoka.

macola  

Fora, zar ne? Ovi simpatični i atraktivni drveni šatori na prvu su mi privukli pažnju, a kako se radi o novom proizvodu, zanimala nas je priča iza drvenih šatora. Popričali smo s Mateom Grgasom, direktorom marketinga i prodaje tvrtke Macola koji ističe kako su njihove mogućnosti kroz današnju tehnologiju neograničene, samo je potreban nacrt, a ostalo je njihova briga.

Sve je počelo s drvenim kućama još 2012. godine, kako ste danas zadovoljni prodajom i stanjem na tržištu? „Jako smo zadovoljni prodajom drvenih kuća, potrošači su počeli shvaćati koliko su naše kuće isplative, pogotovo u segmentu energetske efikasnosti, a naravno tu je i ekološki aspekt. Svi znamo kako je drvo najbolji prirodni izolator, a sve naše kuće grade se od lameliranog drveta. Naš najprodavaniji proizvod su drveni bungalovi koji se najviše prodaju kampovima u cijeloj Hrvatskoj, ali imamo dosta i privatnih narudžbi„ ističe Mateo Grgas te dodaje kako su čak i Dalmatinci, koji su inače tradicionalno vezani uz more i kamen, počeli kupovati njihove drvene kuće.

Inače, drvo kao materijal objedinjuje odlične građevinske, konstrukcijske i izolacijske karakteristike, te je drvo najbolji prirodni izolator ( 6 puta bolji izolator nego cigla, a 15 puta bolji izolator od betona). Samim time temperatura za život u drvenim kućama je 2-3 stupnja manja nego kod kuća građenih sa betonom ili ciglom, što znatno smanjuje troškove grijanja.

macola2

macola3

Drveni šatori, kako je dobra i logična ideja. Najbolje ideje su jednostavne i zato često neke od odličnih ideja se ne realiziraju jer ljudi počnu komplicirati i dodavati razne dodatne elemente i prednosti koje na kraju zaguše proizvod ili uslugu. „Naš najnoviji proizvod su drveni šatori od kojih puno očekujemo. Inače, oni su idealni za planinsko i dalmatinsko podneblje te za otoke. Drveni šatori su iznimno kvalitetan proizvod koji je rađen od lameliranog drva, debljine od 08 do 12 cm i dajemo garanciju do 30 godina. U 16m2 se svaka osoba može ugodno i toplo smjestiti, a drvo je i najbolji prirodni izolator tako da nema brige od hladnoće u našim drvenim šatorima„ ističe Grgas te dodaje kako su svi njihovi proizvodi proizvedeni u Hrvatskoj i kako su proizvod iz Hrvatskih šuma.

Hrvatsko tržište je jako malo, pogotovo kroz aspekt kontinentalnog turizma, bez obzira na veliki resurs, te nas je zanimalo koji je dugoročni koncept i ima li interesa za drvenim kućicama na stranim tržištima. „ Drvene kućice i šatori namijenjene su prvotno kampovima i resortima, ali moguće ih je kupiti i pojedinačno kao privatna osoba. Imamo jako puno upita baš za privatne svrhe, no svakako kako je Hrvatska premalo tržište za naše proizvode pogotovo za nas kao proizvođače. Trenutno smo u pregovorima sa par stranih partnera za prodaju naših drvenih kuća i šatora na stranim tržištima, a također već smo daleko u pregovorima s jednim većim kupcem iz Dalekog istoka„ zaključuje Mateo Grgas

Poduzetnik Željko Orešković odlučio je zaokružiti cijelu priču te osim restorana, proizvodnje i prodaje drvenih kuća, bungalova i šatora u svibnju otvara svoj prvi kamp samo 6 kilometara udaljen od Nacionalnog parka Plitvička jezera, u mjestu Grabovac. Kamp će sadržavati 14 luksuzno uređenih bungalova, restoran, bazen te 28 kamp mjesta i parcela.

Lijepa hrvatska poduzetnička priča te se iskreno nadamo kako će hrvatske drvene kućice osvojiti strana tržišta i promovirati hrvatsku kao turističku zemlju, ali i zemlju inovacija i kvalitetnih proizvoda.

 

FOTOGALERIJA AUTO KAMPA “MACOLA” U IZGRADNJI

 

Vijesti: