Metro prodajni filozofiju ne bazira na cijenama, nego na pametnom usmjeravanju na dodanu vrijednost

Dodana vrijednost je važnija od cijene. Da, napokon i to postaje realnost u Hrvatskoj, a novi potez Metro-a pokazuje kako se radi diferencijacija na tržištu te kako se stvarno...

Dodana vrijednost je važnija od cijene. Da, napokon i to postaje realnost u Hrvatskoj, a novi potez Metro-a pokazuje kako se radi diferencijacija na tržištu te kako se stvarno brine o svojim kupcima.

Naime, METRO je danas lansirao novu digitalnu platformu DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) namijenjenu ugostiteljima koji žele osuvremeniti svoje poslovanje, uštedjeti vrijeme i povećati prihode. 

Korisnicima platforme DISH na raspolaganju su besplatne digitalne usluge poput izrade web stranica kojom se do sada uz podršku stručnjaka iz METRO-a poslužilo više od 1.100 ugostitelja ili aplikacije za online rezervacije stolova koju trenutno koristi 400 hrvatskih ugostitelja. 

METRO-ova digitalna platforma DISH ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja, a korisnike uskoro očekuju i novosti unutar platforme poput korisnih informacija o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjeta za optimizaciju poslovanja te pristupa zajednici kuhara i vlasnika restorana. Među novitetima, iz Metro-a posebno ističu mogućnost korištenja generatora teksta, funkcije koja će u nekoliko sekundi uz pomoć umjetne inteligencije kreirati personaliziran opis web stranice na hrvatskom jeziku, uz mogućnost automatskog prijevoda na 13 jezika.   

DISH je nova internetska adresa za gastronomiju i najnoviji iskorak u unaprjeđenju digitalne usluge METRO-a. Registracija na DISH platformu je besplatna, kao i trenutno dostupni alati za izradu web stranica i alat za online rezervacije, a u budućnosti će se ponuda naših alata nadograđivati i kompleksnijim rješenjima. Kontinuiranim razvojem digitalnih rješenja koja doprinose optimizaciji poslovanja želimo osnažiti ugostitelje i olakšati im pristup alatima kojima značajno mogu unaprijediti svoje poslovanje“, naglasio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Suradnja i kvalitetan rast kupaca je važnija od samog kratkoročnog profita

Ono što je važno za istaknuti, ovo je samo još jedna nova dodana vrijednost koju Metro daje svojim partnerima. Naravno svi rade da bi ostvarili zaradu, no u ovom slučaju uspjeh i rast svojih partnera je dugoročni i stabilni uspjeh i Metroa.

Trećina kupaca METRO-a u Hrvatskoj dolazi iz HoReCa sektora, zato METRO kontinuirano surađuje i s lokalnim tvrtkama koje razvijaju različita poslovna rješenja za ugostiteljstvo, poput Coffee Cloud uređaja za mjerenje kvalitete i potrošnje kave te SMART programskih rješenja koja pružaju podršku ugostiteljima od zaprimanje narudžbe i naplate pa sve do vođenja analize poslovanja. Također, Metro organizira HoReCa MeetUp-ove, educira, nagrađuje mlade kuhare i konobare, potiče inovacije i start up tvrtke u HoReCa kanalu kroz METRO Accelerator u suradnji s Techstars, a potpisan je i sporazum o suradnji s Hrvatskom mrežom poslovnih anđela – CRANE, s ciljem osnaživanja digitalnih kapaciteta malih i srednjih poduzetnika, povezivanja hrvatskih startupova s potencijalnim partnerima u poslovnom sektoru te razvoja domaćih startupova.

Sve nabrojano i mnogo više, čini konkretne besplatne usluge i podršku za njihove partnere, kako kroz edukaciju tako i kroz tehičku podršku poslovanju.

Utrka za što manjim cijenama nema smisla niti je dugoročno održiva

Pametan potez u svakom slučaju, jer nije sve u novcu, dapače, dodana vrijednost je puna važnija. Upravo je ovo primjer kako se prodaja seli s mrtve utrke snižavanja cijena proizvoda, na dugoročnu i kvalitetnu suradnju, te dodanu vrijednost.

S druge strane, ovim potezom Metro pokazuje kako im je stalo do svojih klijenata, te im direktno daje alate kako da poboljšaju svoje poslovanje. A ako rastu ugostitelji, raste i Metro. Win-win.

Fokusom na potrebe svojih kupaca, Metro daje vrijednost koju ne možeš kupiti boljom ponudom. Također, ovo nije PR potez ili figurativna podrška, nego konkretna i opipljiva podrška HoReCa kanalu. Tako se grade jake veze između partnera, te će rijetki preči konkurenciji zbog uštede od “sto” kuna. Tako se gradi najbolja obrana od konkurencije i diferencijacija na tržištu.

Pametno, održivo, dugoročno i stabilno. Koja je vaša dodana vrijednost koju pružate svojim kupcima?

Vijesti: