Odlična nova suradnja: TZG Opatija suradnjom s inovativnim startupom razvija trkački turizam

Turistička zajednica grada Opatija i inovativna trkačka aplikacija SightRun tim ostvarili su suradnju kroz koju zajedničkim snagama žele promovirati trkački turizam kako na prostoru Opatije tako i na prostoru...

Turistička zajednica grada Opatija i inovativna trkačka aplikacija SightRun tim ostvarili su suradnju kroz koju zajedničkim snagama žele promovirati trkački turizam kako na prostoru Opatije tako i na prostoru Hrvatske.

Suradnja TZG Opatije i SightRun rezultirala je posebno kreiranom turom za grad Opatiju, ali i zajedničkim nastupom na konferenciji European Cities Marketing u Reykjaviku gdje će kroz svoj primjer pokazati na koji način inovativna digitalna rješenja pomažu u kreiranju novog turističkog proizvoda destinacije.

Povoljan geoprometni položaj i ugodna klima zaslužni su za razvoj Opatije koju danas smatramo odredištem s najdužom turističkom tradicijom u Hrvatskoj. Konferencijski segment posebno je razvijen čemu ide u prilog podatak da se prvi kongres ovdje održao još davne 1885. (Kongres doktora balneologije). Danas je među sudionicima kongresa često značajan broj onih koji se u slobodno vrijeme bave trčanjem, a mnogi rijetko imaju dovoljno vremena da upoznaju Opatiju. Upravo je ovo razlog zašto se Opatija našla u SightRun mobilnoj aplikaciji.

SightRun je mobilna aplikacija namijenjena trkačima koji dolaskom u novi grad ne znaju gdje bi trčali i nemaju dovoljno vremena za istraživanje destinacije. SightRun je svojevrstan virtualni trkački vodič koji korisniku daje audio upute – kuda da se kreće (navigaciju) pričajući mu pritom zanimljivosti o atrakcijama pored kojih prolazi. “Poslovni ljudi, posjetitelji konferencija, rijetko imaju dovoljno vremena da istraže neku destinaciju. Ipak, ono što znamo je da se rijetko odriču svoje omiljene aktivnosti – trčanja, bilo u ranim jutarnjim satima ili kasnim večernjim. SightRun upravo tu uskače jer im omogućava da tijekom trčanja razgledaju i upoznaju destinaciju, a mi želimo da upoznaju i našu Opatiju” rekla je Tamara Markotić iz SightRuna.

Logično, proaktivno i inovativno te primjer kako se strateški razvija turistička destinacija te dokaz na koji način turističke zajednice mogu surađivati s lokalnim partnerima i pritom razvijati inovativne turističke proizvode za svoju destinaciju.

Opatija zaista ima dugu tradiciju iza sebe, ali važno nam je da idemo ukorak s vremenom i da, ako možemo, implementiramo inovativna rješenja koja mogu pomoći našem gostu tijekom boravka u gradu. SightRun nam je od početka bio zanimljiv turistički proizvod te nam je drago što smo pronašli način da našu suradnju i realiziramo. Vjerujem da će i drugi europski gradovi i turističke organizacije prepoznati važnost inovativnih turističkih rješenja koja nas mogu povezati s navikama i potrebama naših gostiju. Posebno mi je drago što ćemo na Islandu imati priliku predstaviti SightRun kao hrvatski startup te je to na neki način i naš doprinos globalnom trendu inovacija koje uvode turističke organizacije” rekao je Goran Pavlović iz TZG Opatija.

Prvu hrvatska trkačka aplikacija dostupna je na hrvatskom i engleskom jeziku, te je dostupna na Android i iOS platformi. Više informacija o novom turističkom proizvodu koji spaja trčanje i turizam pogledajte ovdje

SightRun i TZG Opatija predstavit će SightRun aplikaciju u veljači na European Cities Marketing eventu pred turističkim predstavnicima europskih gradova u Reykjaviku, Island.

European Cities Marketing (ECM) je europsko udruženje turističkih zajednica, konferencijskih ureda i organizacija za turističku promociju gradova. Prvo ovogodišnje okupljanje pod nazivom Hack the City održat će se od 21. do 24. veljače u Reykjaviku na Islandu, a okupit će preko 200 delegata iz više od 60 europskih gradova.

Cilj ovog okupljanja je razmjena iskustava, dobrih praksi te stvaranje novih poslovnih prilika za turistički marketing kroz inovacije. Upravo pred ovom publikom Tamara Markotić kao suosnivačica SightRun aplikacije i Goran Pavlović iz TZG Opatija govorit će o trčanju kao aktivnosti oko koje se mogu kreirati zanimljivi i inovativni turistički proizvodi. “Imao sam priliku usko surađivati sa SightRun timom i biti dio procesa izrade trkačke ture za Opatiju. Moram priznati da dijelim jednako oduševljenje s njima sada kada vidim konačni proizvod naše suradnje i Opatiju koja nudi nešto novo svojim gostima.” dodao je Goran Pavlović.

Netko se bori za status quo, netko samo želi, a nekome je cilj i stvarno radi na kvalitetnom razvoju turističke destinacije. Prilike su tu, sve je do nas samih, a rastu one turističke destinacije koje su proaktivne i otvorene za nove ideje.

Povezana vijest:

SIGHTRUN ODLIČAN NOVI TURISTIČKI PROIZVOD KOJI POVEZUJE TRČANJE I TURIZAM – TURISTIČKO TRČANJE

Vijesti: