Orioly aplikacija nominirana u kategoriji post startup za prestižnu nagradu „Zlatna kuna“

Povodom 165. godišnjice Hrvatske gospodarske komore, Komora ponovno dodjeljuje prestižnu nagradu „Zlatna kuna“. Zlatna kuna je najveće priznanje Hrvatske gospodarske komore, a dodjeljuje se najuspješnijim tvrtkama i pojedincima za...

Povodom 165. godišnjice Hrvatske gospodarske komore, Komora ponovno dodjeljuje prestižnu nagradu „Zlatna kuna“.

Zlatna kuna je najveće priznanje Hrvatske gospodarske komore, a dodjeljuje se najuspješnijim tvrtkama i pojedincima za iznimne uspjehe u gospodarstvu za proteklu godinu. Godišnja nagrada Hrvatske gospodarske komore, Zlatna kuna u hrvatskom gospodarstvu predstavlja sinonim za uspješnost i kvalitetu poslovanja, a dodjeljuje se od 1993. godine.

U kategoriji post startup ove godine nominirana je tvrtka ViagemIT koja stoji iza poznate Orioly aplikacije. Orioly aplikacija omogućava malim organizatorima putovanja i tura jednostavnu online prodaju i promociju turističke ponude, praćenje kontakta, troškova i rezervacija s bilo kojeg uređaja.

Orioly ima 425 uglavnom inozemnih korisnika, a od sredine 2017. godine aplikacija nudi funkcionalnosti specifične za domaće tržište, uglavnom vezane za praćenje financijskog dijela poslovanja istilu iz tvrtke ViagemIT te dodaju kako do kraja godine planiraju doći do 100 novih korisnika s domaćeg tržišta i nastaviti povećavati broj korisnika iz SAD-a i Južne Amerike. ” Daljnim razvojem Orioly aplikacije korisnicima će se omogućiti jednostavna distribucija turističke ponude poslovnim partnerima, turističkim portalima i vodećim svjetskim stranicama za promociju putovanja, što će u konačnici pomoći rastu domaće ekonomije i hrvatskim turističkim djelatnicima da lakše promoviraju svoje jedinstveno turističko iskustvo. Krajnji cilj Orioly softvera je malim turističkim agencijama i organizatorima tura uštedjeti vrijeme, novac i pomoći im da se usredotoče na ono što vole raditi, a to je stvaranje predivnih putovanja.” zaključuje osnivač startupa Orioly, Ivan Ilijašić.

Povezana vijest:

HRVATSKIM TURISTIČKIM AGENCIJAMA NUŽNO TREBA TEHNOLOŠKI NAPREDAK

KAKO ORGANIZATORI TURA I AKTIVNOSTI MOGU KONKURIRATI VELIKIM ONLINE BOOKING PLATFORMAMA?

 

 

Vijesti: