Zizoo: Hrvatska je i dalje najpoželjnija destinacija za jedrenje i odmor na brodu

Hrvatska je i dalje najpoželjnija destinacija kada je u pitanju jedrenje i odmor na brodu, govore to podaci tvrtke Zizoo, vodeće platforme za iznajmljivanje brodova i najbrže rastuće tvrtke u...

Hrvatska je i dalje najpoželjnija destinacija kada je u pitanju jedrenje i odmor na brodu, govore to podaci tvrtke Zizoo, vodeće platforme za iznajmljivanje brodova i najbrže rastuće tvrtke u industriji.

Ove godine je ostvareno 52,38% rezervacija za hrvatske čartere, što je na godišnjoj razini dvostruki rast, a nakon Hrvatske povećana je potražnja i za Grčkom, gdje je slijedi ostvareno 14,69% rezervacija.

Najveći je, međutim, porast interesa talijanskih klijenata koji žele ploviti Hrvatskom. Uz porast rezervacija za 63%, Zizoo je u 2018. godini ostvario i impresivno povećanje bruto vrijednost rezervacije (GBV) od 123%. Jedrilice su i dalje najpopularnije, no katamarani i guleti su također bili značajno traženi. U mjesecima koji slijede Zizoo će proširiti svoj portfelj proizvoda koji uključuje više luksuznijih mogućnosti, zatim krstarenja rijekom, mini-krstarenja i tematsko-nautička iskustva (vrlo popularna među milenijalcima).

Budućnost industrije pred velikim izazovom

Industrija je najviše zabrinuta zbog rasta međusobno povezanih pojedinačnih iznajmljivača, posebno u Francuskoj i Sjedinjenim Američkim Državama (SAD-u), ali i širenja na nova tržišta poput Hrvatske.”Ovo nije način kako se ova industrija treba dalje razvijati“, rekla je direktorica Zizoo-a Anna Baničević. “Čarter tvrtke su glavni nositelji ove industrije. Globalna brodska flota od 29 milijuna brodova mora koristiti usluge čarter tvrtki kako bi se nudile cjelovite ponude, a ne pojedinačnih iznajmljivača, pogotovo kada je na tržištu vidljiva opasnost koju oni stvaraju dampingom cijena.

Cilj im je 2019. godinu zaključiti s 50.000 brodova dostupnih na platformi Zizoo.com. Gledajući ubuduće tim tvrtke Zizoo veliku priliku u industriji uočava kada je riječ o predsezoni i posezoni, to je neiskorišteno područje za čartere kako bi ostvarili nove prihode. Najveće Zizoovo destinacijsko tržište je Hrvatska, dok najveći broj korisnika njihovih usluga dolazi iz Njemačke, Austrije, Velike Britanije i sve više SAD-a. 

Zimmo zapošljava

Kako bi podržao i odgovorio na zahtjeve tržišta, koje ukazuje na sve veću potražnju klijenata za odmorom na brodu, Zizoo-ov tim će u sljedećih šest mjeseci sa sadašnjih 60 porasti na 100 zaposlenih. Tvrtka će vrhunske talente zapošljavati u svim odjelima što uključuje i web programere, marketinške stručnjake prodajne menadžere te osobe za pružanje korisničke podrške.

POVEZANA VIJEST:

ZIZOO ZATVORIO NOVU MULTIMILIJUNSKU INVESTICIJSKU RUNDU

Vijesti: