Jedan od naših glavnih problema u našem turizmu je što se ne bavimo strateškim razvojem turističkih destinacija. Sukladno tome, ne znamo u konačnici gdje smo, gdje idemo, a kamoli kako do tog cilja i stići.
Nedostaje komunikacije i sinergije svih turističkih sudionika, jer destinaciju ne čini samo smještaj, dapače, svi smo mi destinacija, te ako nema sinergije nema niti kvalitetne destinacije...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium