ljetovanje njemački turisti

RTL/ ntv Trendbarometar: 45% ispitanih Nijemaca već je rezerviralo ljetovanje

Njemački neovisni institut za istraživanje tržišta i mišljenja forsa za RTL i ntv proveo je istraživanje prema kojem skoro dvije trećine ispitanih planira ljetovanje. Naime 31% ispitanih planira ljetovati...

Njemački neovisni institut za istraživanje tržišta i mišljenja forsa za RTL i ntv proveo je istraživanje prema kojem skoro dvije trećine ispitanih planira ljetovanje.

Naime 31% ispitanih planira ljetovati u Njemačkoj, 15% želi putovati u inozemstvo, a 18% provesti odmor u Njemačkoj i inozemstvu. Dok 33% ispitanih ovo ljeto ne planira putovanje za odmor.

45% onih koji ovo ljeto planiraju putovanje za odmor, već ga je i rezerviralo. Dvije trećine (67%) onih koji to još nisu učinili žele pričekati i vidjeti kako će se razvijati pandemija koronavirusa, a neki (13%) još uvijek čekaju odgovarajuću ponudu ili pogodbu.

Više od polovice (53%) onih koji ovog ljeta nisu planirali ljetovanje, ne želi putovati zbog neizvjesne situacije vezano uz koronavirus, otprilike svaki četvrti ispitanik (28%) izjavio je da ionako ne planira putovanje za odmor ili da bi se iz financijskih razloga odrekao putovanja (24%).

Dobre su to vijesti za hrvatske destinacije, koje već tradicionalno najviše posjećuju upravo turisti iz Njemačke. Podsjetimo, prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske, 2019. godine Nijemci su ostvarili nešto manje od tri milijuna dolazaka i blizu 20 milijuna noćenja. Iako su prošle godine te brojke bile puno manje, njemački turisti u velikom su broju ostali vjerni hrvatskim destinacijama.

Ključne informacije o njemačkom tržištu i što možemo očekivati od ove ljetne sezone saznajte u podcastu SEZONA2021 u kojem smo razgovarali s direktorom predstavništva HTZ-a iz Njemačke, Romea Draghicchia, našeg glavnog inozemnog tržišta.

/ / / Podcast SEZONA2021: Romeo Draghicchio direktor predstavništva HTZ-a iz Njemačke – profil njemačkog tržita

Podatke je prikupljao Institut za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja forsa u ime Mediengruppe RTL između 31. svibnja i 1. lipnja 2021. godine. Baza podataka: 1002 ispitanika. Tolerancija statističke pogreške: +/- 3 postotna boda.

Izvor: Presseportal


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN