Održana 51. sjednica Turističkog vijeća

Na danas održanoj 51. sjednici Turističkog vijeća donesene su odluke o dodijeli potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima i potpora programima destinacijskih menadžment kompanija; imenovan je direktor predstavništava...

Na danas održanoj 51. sjednici Turističkog vijeća donesene su odluke o dodijeli potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima i potpora programima destinacijskih menadžment kompanija; imenovan je direktor predstavništava HTZ-a u Južnoj Koreji sa sjedištem u Seulu te voditeljica ispostave HTZ-a u SAD-u sa sjedištem u Los Angelesu te je donesena odluka o odabiru medijskih agencija za suradnju u 2019. godini.

Za programe i projekte na turistički nerazvijenim područjima Turističko vijeće je na danas održanoj sjednici odobrilo potporu za 135 programa i projekta od čega 108 programa/projekata lokalnih turističkih zajednica i 27 programa/projekata turističkih zajednica županija u ukupnom iznosu od 3.951.083 kuna. 

Programe i projekte županijskih turističkih zajednica evaluirala je Hrvatska turistička zajednica, a iznos odobrene potpore po pojedinom programu/projektu iznosi najviše do 80 posto ukupnih opravdanih/prihvatljivih troškova.

Danas smo donijeli odluku o potporama turistički nerazvijenim područjima putem kojih radimo na ravnomjernijem turističkom razvoju svih dijelova Hrvatske, a od iduće će se godine, nakon stupanja na snagu novog paketa turističkih zakona, ova područja dodatno financijski osnažiti“, izjavio je ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Gari Cappelli komentirajući odluke donesene na Turističkom vijeću.

Dodjela financijskih potpora za turističke zajednice na nerazvijenim područjima, odnosno za programe destinacijskih menadžment kompanija dio su naših aktivnosti koje za cilj imaju unaprjeđenje i jačanje ukupne turističke ponude s naglaskom na razdoblja pred i posezone. Siguran sam kako će prijavljeni projekti kojima je odobrena potpora dati svoj snažan doprinos u zadržavanju pozitivnih turističkih trendova“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Foto: MINT

Ukupno 1.970.000 kuna potpore dodijeljeno je Odlukom o dodjeli bespovratnih sredstava potpore za 36 programa destinacijskih menadžment kompanija. 

Kriteriji za odabir projekata koje su kandidirale destinacijske menadžment kompanije uključivali su inovativnost paket aranžmana, uključivanje neiskorištenih turističkih resursa, značaj kandidiranog programa u jačanju imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa, usklađenost programa sa Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske i uključivanje turistički nerazvijenih područja. 

Osim toga, većom su se ocjenom bodovali programi koji će se realizirati u pred i posezoni te oni koji traju više od sedam dana, a sve u cilju osnaživanja turističkog prometa izvan vršnih mjeseci turističke sezone i produženju razdoblja boravka turista što su jedni od ključnih ciljeva daljnjeg razvoja Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije i povećanja turističke potrošnje. 

Odabir medijske agencije za suradnju u 2019. godini.

Turističko vijeće donijelo je i odluku o odabiru pet medijskih agencija koje će provoditi kampanje HTZ-a u 2019. godini. 

Odabrana agencija na tržištu Rusije, Ukrajine, Švedske, Norveške i Francuske je MC Group, MediaCom provodit će marketinške aktivnosti na tržištu Švicarske, Poljske i Mađarske, Real Grupa na tržištu Njemačke, Velike Britanije i Austrije; Aviareps za tržište Nizozemske, Belgije i Češke te Pro Media Group za tržište Italije. Aktivnosti oglašavanja na navedenim emitivnim tržištima provesti će se sukladno terminima iz godišnjeg plana rada i media planovima te će se dodatno usuglasiti s direktorima predstavništva HTZ-a za pojedino emitivno tržište, ističu iz HTZ-a. 

POVEZANA VIJEST:

ODABRANI DIREKTORI PREDSTAVNIŠTVA HTZ-A U SEULU I LOS ANGELESU

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN