Oporavak kruzing industrije. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske u razdoblju od siječnja do svibnja 2022. u hrvatske morske luke uplovilo je 48 stranih brodova za kružna putovanja s ostvarenih 135 kružnih putovanja. Na tim brodovima bilo je 97 tisuća putnika, koji su u Hrvatskoj boravili 278 dana.
No važnije od samog oporavka, je jedan novi pristup gostima i kruzing kompanijama. Naime, prošli tjedan gosti s TUI kruzera iz luke Gaženica u Zadru posjetili su hotel Piniju u Petrčanima. Jedna od prvih hotela koji je ugostio goste s kruzera.
Kako naglašava Dragan Šimac, direktor hotela Pinija u Petrčanima, a koji je u kruzing industriji proveo 22 godine, mi imamo ono što kruzer nema - a to je miris borova i zvuk cvrčaka. I da, kada gledaš iz drugog kuta, a Šimac kao što sam naveo ima dugogodišnje iskustvo s rada na kruzerima, upravo miris borova i zvuk cvrčaka je ono što gostima treba. Naravno, uz mogućnost kupanja u moru i kvalitetnu ponudu.
Hotel Pinija je gostima s kruzera organizirao snack, šampanjac, ležaljke i program, te su tako gosti kroz par sati mogli uživati u hladu borova i zvuku cvrčaka, a reakcije su više nego odlične. Toliko dobre da je isti dan pozitivan feedback došao i do kruzing kompanije, te je tako planiran i dolazak novih gostiju.
Dolaskom gostiju s kruzera iz luke Gaženica u Zadru, u hotel Pinija, ostvario se je moj san i velika želja za spajanjem cruising industrije i zadarskog hotelijerstva, ističe Šimac i dodaje:
"Iznimnu važnost ovog događaja možemo sagledati u više komponenata. Iz dugogodišnjeg iskustva u radu u kruzing industriji znam da kada se gostima s kruzera svidi ponuda; tada se može stvoriti veliki potencijal za Zadar i regiju. Kada gosti jednom osjete hrvatsku dobrodošlicu, gostoprimstvo divnih ljudi, kada vide naše plaže, more, prirodu, okuse gastronomiju i dožive ponudu hotela ,kao što je hotel Pinija, tada se garantirano žele vratiti i provesti konkretno vrijeme kod nas. Spoj prirodnih ljepota i kvalitetne usluge hotela Pinija, cilj je daljnjeg poslovanja u smjeru razvoja prema gostima uključujući i kruzing industriju. I ovom prilikom se zahvaljujem hotel Pinija team-u na otvorenosti za nove izazove, spremnosti na otvoren i iskren pristup prema gostima - bez Vas bi bilo nemoguće ostvariti ovaj projekt do kraja." naveo je Šimac i dodao kako vezano uz dovođenja gostiju s kruzera surađuju s agencijom Intercruises.