Arena Hospitality Group ove godine, točnije početkom svibnja, završio je s renovacijom Hotela Brioni u Puli, koji je otvorio svoja vrata gostima.
Jedna od najvećih investicija u turizam vrijedna je preko 34 milijuna eura, a Grand Hotel Brioni postao je dio luksuznog Radisson Collection brenda, prvi takav hotel na Jadranskoj obali i prvi u Hrvatskoj.
Više o hotelu možete saznati u prilogu, no priča ovog članka je uvođenje nekih novih poslovnih modela u poslovanje. Iako ih ima više, ovaj put ćemo se fokusirati na neobilazni mini bar u hotelskim sobama.
Zamijenili mini barove u sobama i uveli Butler’s Corner
Mini barovi u hotelskim sobama se rijetko koriste te iako nemamo službene podatke, neslužbeno u razgovoru s hotelijerima svi se slažu kako nemaju smisla tj. ne pridonose povećanju prodaje. Više u domeni statističke greške. Također, svaka soba mora biti napunjena istim sadržajem, hladnjak koji je u funkciji troši struju, čistačice moraju brinuti o asortimanu u svakoj sobi, kako punjenju tako i kontroli da li je gost konzumirao neki od proizvoda. Samim time su i kolica čistačice puno teža, a moramo brinuti i o kontroli asortimana, kao i je li gost kod odjave konzumirao nešto ili nije.
Upravo zato su u Arena Hospitality Group u poslovanje hotela Brioni uveli novi pristup koncepta mini barova. Zamijenili su mini barove u sobama i uveli Butler’s Corner.
“Zamijenili smo klasične mini barove iz svih soba, no mali hladnjaci su ostali, a uveli smo novi koncept Butler’s Corner-a” navodi Alex Živković, direktor Grand Hotela Brioni.