Američko udruženje hotela i smještaja: Hoteli se sve više fokusiraju na milenijalce

Američko udruženje hotela i smještaja (AHLA) ove je godine objavilo rezultate sveobuhvatnog istraživanja o smještaju, to jest detaljnim procjenama napretka u uslužnosti, održivosti i tehnologijama, uslugama dostupnim gostima, kao...

Američko udruženje hotela i smještaja (AHLA) ove je godine objavilo rezultate sveobuhvatnog istraživanja o smještaju, to jest detaljnim procjenama napretka u uslužnosti, održivosti i tehnologijama, uslugama dostupnim gostima, kao i trendovima u industriji. Ovo istraživanje ukazuje na koje načine hoteli napreduju, ugošćuju i inoviraju iskustvo posjetitelja.

Ovo istraživanje provodi se svake dvije godine, a ove su godine pogodnost i društvena iskustva vodeći trendovi koji utječu i na dizajn hotela i na poboljšanje usluga gostima, što pokazuje posvećenost industrije u povećanju cjelokupnog iskustva posjetitelja.

Hotelska i smještajna industrija utire put inovacijama“, izjavio je Chip Rogers, predsjednik i izvršni direktor AHLA-e. „I dalje se fokusiramo na ispunjavanje dinamičnih i raznolikih želja potrošača, a posebno na uslugu i iskustvo gostiju, kao i na razvoj i unaprijeđenje smještaja i radne snage“, zaključio je.

Ugošćivanje milenijalaca

U nastojanjima da udovolje potrebama utjecajnih putnika milenijalaca, hoteli nastavljaju s inovacijama, usredotočujući se na zajedništvo i praktičnost. Podupiranje zajednica među putnicima postaje sve važnije i hoteli prepoznaju želju za stvaranjem funkcionalnih zajedničkih prostora. Iako uzorak ne treba smatrati reprezentativnim za čitave segmente industrije, više od 10 posto ispitanih izvjestilo je o implementaciji zajedničkih prostora.

Putnicima koji se žele pravilno hraniti sve je dostupnija ponuda vegetarijanske i/ili zdravije prehrane. Također, u porastu je broj hotela koji u ponudi imaju brzu, ali zdravu, prehranu.

Ekologija

Podrška održivim inicijativama i dalje je važna za smještajnu industriju. Od 2018. godine, 25 posto domaćih posjeda dobilo je takozvanu „Zelenu potvrdu“, zlatni standard održivosti. Programi ponovne upotrebe posteljine i ručnika dostupni su u gotovo svim smještajnim objektima, a većina hotela implementirala je program uštede vode.

Implementacija tehnologija

Korištenje usluga putem mobilnih telefona i dalje je prioritet. Sve više gostiju koristi aplikacije za pristup hotelskim uslugama. Korištenje mobilnih telefona umjesto ključeva od soba gotovo je udvostručeno, a check-in putem mobitela i dalje je primarni trend u više od 80 posto smještajnih objekata.

Izvor / foto: Američko udruženje hotela i smještaja; Pexels

Povezane vijesti: