Animatori u turizmu sada mogu odigrati ključnu ulogu kroz produkciju kvalitetnog sadržaja

Jednom animator, uvijek animator – poznata je izreka svih koji su u svojem životu radili kao animatori u turizmu. Ja sam svoj prvi doticaj s turizmom upravo imao kroz...

Jednom animator, uvijek animator – poznata je izreka svih koji su u svojem životu radili kao animatori u turizmu.

Ja sam svoj prvi doticaj s turizmom upravo imao kroz animaciju, i to prije 20 godina, kada sam s 16,5 godina ušao u čaroban svijet animacije i turizma.

Animacija je svakako obilježila i usmjerila moj život, kako privatno tako i poslovno, te u konačnici me dovela do pokretanja portala HrTurizam.hr.

Upravo animatori u ovom trenutku mogu odigrati važnu ulogu u digitalnoj komunikaciji i pozicioniranju svakog hotela tj. produkciji kvalitetnog sadržaja.

Živimo u vremenu gdje je turizam globalno doslovno stao, no kao i uvijek, a pogotovo u kriznim situacijama, važnoj je komunicirati. Sada više nego ikada.

Trenutno su svi su u kućnoj samoizolaciji, svi su online, te traže zanimljive sadržaje. I zato animacijski timovi mogu generirati kvalitetan i jedinstven sadržaj za svoje hotele. Kao prvo, već imaju veliku bazu turista koji su već bili u istim hotelima i komunicirali s animatorima, dok s druge strane svakako kroz kvalitetni sadržaj dodatno pozicioniraju brend hotela.

Od vježbanja i treninga, kao i što inače radite animacijske sportske programe ( joga, pilates, aerobik… ), a pogotovo se fokusirajte na sadržaje za djecu.

Od kreativnih radionica za djecu, predstava do raznih skečeva. Za inspiraciju pogledajte kako su Crveni nosovi kluanovidoktori napravili odlične klaunovske predstave.

Razlika između vanjske i vlastite animacije je značajna te su razvoju svojih animacijskih timova skloniji velike hotelske kuće, dok manji turistički objekti uzimaju vanjske agencije.

Prednost svakako imaju hoteli koji imaju vlastite animacijske timove, jer im je lakše i jeftinije proizvest bilo koji materijal, no svakako treba aktivirati i animatorske timove vanjskih agencija.

Dakle, animatori, sada je vrijeme i za “digitalnu” animaciju svojih gostiju.

Iako od ove godine realno ne možemo očekivati neku veću turističku aktivnost, većina hotelijera i agencija je već prekrižila ovu godinu, no ljudi će i dalje putovati. ako ne prije, onda od proljeća 2021. godine, tako da kvalitetni sadržaj je uvijek IN.

Foto: Pexels.com

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN