Kada pričamo o recenzijama u usluzi, a pogotovo u turizmu, svima je jasno kako su one postale jedna od najvažnijih valuta, jer reflektiraju zadovoljstvo gostiju našom uslugom i proizvodom. Ako za neki restoran, hotel ili bili koji drugi biznis mamo jedan negativan komentar, među zadnjih pet komentara, sigurno je kako će to direktno utjecati i na daljnju prodaju.
Također, iznimno veliki izazov je što će većina kupaca ostaviti negativni komentar, ako su imali neugodno iskustvo, no pozitivne recnezije rijetko tko ostavlja. Ako nam je stalo do kvalitete usluge, razina zadovoljstva kupaca bi nam trebala biti jedan od imperativa u poslovnju. I zato je potrebno tom izazovu pristupiti strateški, jer kao što znamo - pozitivne recenzije su novac.
I zato su u Ban Tours Yachting u suradnji s domaćim rješenjem FastReview doskočili tom izazovu.
Ban Tours Yachting jedina je čarter tvrtka u Hrvatskoj koji posjeduje mono flotu 44 Dufour Grand Large jedrilica smještenih u dvije baze: Marini Frapa i Kaštela, spaja se cijelom flotom na aplikaciju FastReview kojoj je cilj poboljšanje pozitivnih recenzija i podizanje kvalitete usluge.
Radi se o domaćoj startup tvrtki i rješenju FastReview koja se bazira se na web aplikaciji, odnosno tehnološkom rješenju koje klijentu pomaže u uspješnijem vođenju poslovanja i jačanju brenda na način da najlakše dođu do pozitivnih online recenzija korisnika. Ono što je ključno, korisnik odmah ostavlja recenziju na kraju usluge na najbrži mogući način.
Njihov alat opskrbljuje klijenta rješenjem koje putem NFC kartice na licu mjesta i na kraju korištenja usluge motivira krajnje korisnike za ostavljanje recenzija. Krajnji korisnik samo mora prisloniti svoj telefon na karticu te mu se automatski otvara sučelje koje ga direktno vodi na ostavljanje recenzija.