Besplatno razgledavanje Karlovca svake subote do kraja kolovoza

TZ grada Karlovca i Udruga turističkih vodiča Bastion organiziraju besplatna razgledavanja Karlovca za individualne posjetitelje, i to svake subote do kraja kolovoza. Koliko mi je poznato, radi se o...

TZ grada Karlovca i Udruga turističkih vodiča Bastion organiziraju besplatna razgledavanja Karlovca za individualne posjetitelje, i to svake subote do kraja kolovoza.

Koliko mi je poznato, radi se o najdužoj akciji besplatnog razgledavanja do sada u Hrvatskoj, što je svakako pohvalno. Lokalno stanovništvo oduvijek su bili i uvijek će biti najbolji ambasadori svoje destinacije, kao i oni koji daju najbolje preporuke, jer logično, najbolje poznaju što destinacija nudi, van klasičnih turističkih lokacija.

S druge strane, barem u Hrvatskoj, često lokalno stanovništvo nije dovoljno upoznato sa svi sadržajima koje grad nudi, niti s bogatom povijesti istog. I zato su besplatna vođenja po gradu iznimno važna, kako za lokalno stanovništvo da upoznaju svoj grad /destinaciju, a naravno ista su namijenjena i turistima.

U razgled grada na četiri rijeke možete se uputiti svake subote od 11.00 sati uz prethodnu najavu, a posjetiteljima je na izbor ponuđeno osam tematskih ruta.

“U kombinaciji s besplatnim razgledom grada, brojnim kulturnim znamenitostima i aktivnostima u prirodi i na vodi koje nude naše turističke agencije, kvalitetna gastronomska ponuda ono je što će upotpuniti doživljaj posjetitelja u Karlovcu. Naši restorani pripremili su posebne pivske menije za koje vjerujemo da će izazvati znatiželju svih ljubitelja dobre hrane.” ističu iz TZ Karlovca koji financiraju cijeli projekt.

Kao što smo nedavno pisali, Karlovac se želi brendirati kao gastro destinacija kroz jela s gljivama i pivom, što je odličan dodatak turističkoj ponudi tj. nakon upoznavanja grada.

Tako TZ grada Karlovca u suradnji s restoranima promovira nove tematske menije i raditi na brendiranju Karlovca kao poželjne gastro destinacije. Jela spravljena od dva glavna sastojaka: jela s gljivama i pivo, biti će nit vodilja brendiranja Karlova kao gastro destinacije. 

Bilo bi dobro da turistički vodiči u suradnji s TZ-om, podijele brošure o pivskim menijima tj. restoranima koji nude tu ponudu ili da bar na kraju ture, kako bi zaokružili cijelu priču.

Više u prilogu.

/ / / BRENDIRANJE KARLOVCA KAO GASTRO DESTINACIJE: JELA S GLJIVAMA I PIVO KAO GLAVNI MOTIVI

Povezane vijesti: