Bluesun otvara prvi hotel na Makarskoj rivijeri. Na svim destinacijama osigurano testiranje na COVID-19

Uoči prvosvibanjskog blagdana, 29.travnja, Bluesun otvara prvi hotel na Makarskoj rivijeri – BSH Berulia koji je kategoriziran s 5 zvjezdica, u Brelima. Tako će svi gosti koji su bukirali...

Uoči prvosvibanjskog blagdana, 29.travnja, Bluesun otvara prvi hotel na Makarskoj rivijeri – BSH Berulia koji je kategoriziran s 5 zvjezdica, u Brelima.

Tako će svi gosti koji su bukirali i ostale Bluesun hotele u Brelima, bez obzira na cjenovni razred, biti smješteni u njihov najtraženiji i najluksuzniji hotel. Kako ističu iz Bluesuna ostali će se hoteli na destinacijama otvarati postupno, u skladu sa zahtjevima tržišta, što se očekuje krajem svibnja.

Zanimljivo, Hotel Berulia u Brelima, jedno je od kapitalnih djela Ante Rožića, a interijer je dizajnirao slavni Bernardo Bernardi. Hotel je razlomljen na individualne kompozicijske jedinice čime su sobe približene prirodi, a i svi ostali projektantski postupci vode k tome da se arhitektura i priroda što više prožimaju, od toga da tijelo zgrade „lome“ i „probijaju“ atriji, a negrijani hodnici i stubišta dijelom prelaze u eksterijerski prostor koji se širi na terase. Hotel i vanjski objekti, kaskadno se spuštaju do intimne plaže Berulia, respektirajući morfologiju terena i minimalno invazivno ulazeći u njega.

„Bluesun hotel Berulia otvara svoja vrata u četvrtak, 29. travnja kada očekujemo oko 100 gostiju, dok će sam Praznik rada u hotelu dočekati između 200 i 250 gostiju. Radi se uglavnom o domaćim gostima i o gostima s bliskih autodestinacija. Točan broj gostiju je, s obzirom na situaciju, teško procijeniti jer svi oni imaju fleksibilne uvjete izmjene i otkazivanja rezervacija, međutim ne očekujemo da će broj previše odstupati od trenutnog stanja. Naime, u svakodnevnom smo kontaktu s gostima  koji potvrđuju svoj dolazak, a bilježimo i nove rezervacije nakon potvrde o otvaranju hotela.“ istaknuo je Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodima, Bluesuna.

Inače, već od ranije su otvoreni Holiday village Velaris*** u Supetru na Braču i Bluesun kamp Paklenica**** u Starigradu Paklenici.

Bluesun na svim destinacijama osigurao testiranja na COVID-19 / Beskontaktni check-in

Kako bi gosti sigurno započeli odmor, od ove sezone u Bluesunu su osigurali beskontaktni check-in. Postupak je brz i jednostavan –  a poveznica se gostu šalje na mail, nakon što gost unese sve potrebne podatke, dok po dolasku u hotel samo preuzima ključ svoje sobe. Osiguravanjem takvog, minimalnog kontakta i izbjegavanjem okupljanja ljudi oko recepcije, poštuju se najviše sigurnosno – zdravstvene standarde.

Za naše goste organizirat ćemo RAT (ANTIGEN) i PCR testiranja na COVID-19 u Brelima, Tučepima, Bolu, Supetru. Gosti koji to žele, trebaju se javiti na recepciju hotela. Testiranje će se vršiti ponedjeljkom i petkom za svaki navedeni grad tako da se fiksirali vrijeme dolaska i sukladno tome se izdaju nalazi. Rezultati antigenskih testova će se izdavati za vrijeme boravka u hotelima, dok će PCR biti izdani i poslani do kraja dana za Tučepe i Brela, a za Brač sljedeći dan do 12:00h. U slučaju pozitivnog rezultata testiranja – naši su djelatnici educirani, a naši protokoli za takve situacije pomno su razrađeni.“ istaknuo je Josip Rikić, direktor sektora hotelskih operacija, Bluesuna.

Cijena PCR testa je 560 kn, a cijena RAT (ANTIGEN) testa je 200 kn, a testiranje će provoditi poliklinika Lablus Split na svim Bluesun destinacijama:

  1. Destinacija Tučepi – testiranje  u hotelu Alga za cijelu destinaciju
  2. Destinacija Brela – testiranje u hotelu Soline za cijelu destinaciju (do otvorenja Solina, u hotelu Berulia)
  3. Destinacija Brač – Testiranje se odvija u hotelu Elaphusa i resortu Velaris
Hotel Berulia

Od početka travnja zabilježene su dobre brojke bookinga i velik interes za glavnu sezonu, navode iz Bluesuna.

Trenutno teško bilo što planirati i držati se brojki, kako zbog fleksibilnih uvjeta otkazivanja koji su svi ove godine morali uvesti, tako i zbog last minute bookinga koji će dominirati. Također, upravo zbog fleksibilnih uvjeta otkazivanja kao i neizvjesne situacije, gosti bookiraju na više mjesta te će na kraju, nekoliko dana prije polaska, odrediti koji će smještaj i destinaciju odabrati, što će dodatno remetiti bilo kakva dugoročna planiranja.

No naravno, iako stanje rezervacija trenutno “ništa” ne znači, ipak veseli jer pokazuje interes. „Preko vlastitih kanala prodaje i glavnih OTA partnera, imali smo jednak broj rezervacija za glavnu sezonu kao i u istom tjednu 2019.-e. Procijepljenost, u Hrvatskoj i na emitivnim tržištima, strogo pridržavanje epidemioloških mjera, kao i mogućnost testiranja na destinacijama, svakako daju optimizam za ovu sezonu” zaključio je Šošić.

Svakako nas očekuje još jedna intenzivna i neizvjesna turistička sezona, no ipak se očekuje barem 10% više gostiju nego prošle godine.

Foto: Bluesun

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN