Booking.com istražio kako nacionalnost utječe na želje putnika

Novo istraživanje koje je proveo Booking.com, dajem nam uvid o željama putnika po  nacionalnosti tj. motivaciji za putovanje.  Prema istraživanju, uzbuđenje i opuštanje su na top lisit kao najpopularniji...

Novo istraživanje koje je proveo Booking.com, dajem nam uvid o željama putnika po  nacionalnosti tj. motivaciji za putovanje. 

Prema istraživanju, uzbuđenje i opuštanje su na top lisit kao najpopularniji motivi za putovanja, a osobna čistoća smještaja i sigurnost kao glavni motivi prilikom oddabira destinacije. 

Većina putnika, čak njih 85% (84% putnika iz Hrvatske) kaže da je važan motiv za putovanje “dati si vremena za odmor” što je i najpopularnija motivacija za putovanje svim nacionalnostima. Iznimka su putnici iz Danske i Francuske koji kao svoju najpopularniju motivaciju navode “slobodu da se ponašam kako želim”.

Međutim, ako se uspoređuju najpopularniji motiv za putovanja među putnicima raznih zemalja, jasno je da putnici iz različitih krajeva svijeta imaju različite želje.  Tako putnike iz Argentine na putovanja najviše potiče nostalgija pa tako 73% argentinskih putnika kaže da putuje “zbog ponovnog proživljavanja dobrih starih vremena”, dok više od pola putnika iz Hrvatske (53%) putuje iz istog razloga. 

Putnici iz Kine i Tajvana relativno veliku važnost daju “jednostavnijem načinu života” (83% i 76%), dok putnici iz Japana, Njemačke i Hong Konga najviše putuju “kako bi pobjegli od zahtjevne svakodnevice doma” (66%, 72% i 80%). Na kraju, za neke su putnike putovanja pitanje društvenog statusa: putnici iz Indonezije (75%), Indije (75%) i Filipina (80%) tvrde da je njihova motivacija za putovanja “posjetiti odredišta koja moji prijatelji nisu posjetili”, a isto misli i 32% putnika iz Hrvatske. 

Najveće se razlike primjećuju kad je riječ o pustolovnom turizmu: putnici iz Rusije kažu da vole provoditi svoje slobodno vrijeme “tražeći uzbuđenja”, dok putnici iz Nizozemske i Njemačke ovaj aspekt u prosjeku ocjenjuju s najmanjom ocjenom.

Izvor: Booking.com

Odredište

Osim motivacije za putovanja, samo odredište također može varirati ovisno o zemlji putnika. Najviše globalnih putnika bira odredište na temelju kategorija kao što su “osobna sigurnost” i “čistoća”, no putnicima iz mnogih zemalja prioritet su “prirodne ljepote” ili “ukusna lokalna hrana”. 

Naravno, odluke vezane za putovanja također jako ovise o onome što je dostupnije. Vjerojatno zato većinu gostiju u Butanu čine putnici iz Indije, putnici iz Argentine najčešći su gosti u Paragvaju, dok su putnici iz Južne Koreje najčešći posjetitelji Guama.

Ako pogledamo zemlje u koje putnici iz Hrvatske relativno često putuju, jasno je da znamo cijeniti susjede: BIH, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Crna Gora, Makedonija, Mađarska, Austrija, Albanija te Slovačka.

Vijesti: