Novo istraživanje koje je proveo Booking.com, dajem nam uvid o željama putnika po nacionalnosti tj. motivaciji za putovanje.
Prema istraživanju, uzbuđenje i opuštanje su na top lisit kao najpopularniji motivi za putovanja, a osobna čistoća smještaja i sigurnost kao glavni motivi prilikom oddabira destinacije.
Većina putnika, čak njih 85% (84% putnika iz Hrvatske) kaže da je važan mo...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium