Booking i Expedia u utrci za razvoj „all inclusive“ rezervacija putovanja

Natjecanje između online putničkih agencija prije se vrtjelo samo oko količine hotela ili apartmana koje je svaka platforma dodala na svoj popis tijekom prethodnog tromjesečja, a i dan danas...

Natjecanje između online putničkih agencija prije se vrtjelo samo oko količine hotela ili apartmana koje je svaka platforma dodala na svoj popis tijekom prethodnog tromjesečja, a i dan danas je slična situacija. No, u posljednje vrijeme pojavio se novi trend oko kojeg se vodi bitka, a to je takozvano „povezano putovanje“. Njemu su se priključili i Booking Holdings te Expedia, prenosi Skift.

Naime, riječ je o aplikaciji koja brine o apsolutno svim aspektima putovanja – od rezervacije leta, prijave u hotel, najma automobila i ostalih usluga koje su potrebne putnicima. Danas, mnoge kompanije su se pridružile utrci kreiranja takve „all inclusive“ usluge.

Glenn Fogel, izvršni direktor Booking Holdingsa, izjavio je kako je potpuno jasno da kompanije poput Expedije, Airbnb-a i TripAdvisora u zadnje vrijeme često pričaju o povezanim putovanjima. Međutim, objasnio je kako njegova tvrtka ima prednost u tome što ima „više kapitala i tehnologija“ koji može posvetiti razvoju takve usluge od ostalih putničkih agencija. „Jako dobro napredujemo i veselim se daljnjem napretku u razvoju“, izjavio je.

Fogel smatra kako će mobilne aplikacije biti u središtu povezanih putovanja, a umjetna inteligencija moći će prepoznati što ponuditi korisniku. Na primjer, vjernom korisniku će se nuditi besplatan ili prilično jeftin prijevoz do zračne luke ili pak, premium mjesta u restoranu kojeg je teško rezervirati.

Mark Okerstrom, izvršni direktor Expedije, izjavio je kako „tim ima gomilu planova za dodatni razvoj kompletne putničke usluge od one tradicionalne.“ Kompanija, na primjer, namjerava korisnicima omogućiti uvoz rezervacije leta u itinerar koji sadrži rezervaciju hotel izvršenu putem Expedije. Ako se taj let otkaže, Expedia će automatski obavijestiti hotel u ime svojeg korisnika.

Expedia je već, u nekim segmentima, provela plan u djelo pa tako za određene hotele „loyalty“ članovima omogućava opcije poput naručivanja zdjele s voćem u hotelsku sobu i prije nego su se prijavili u hotel.

Obje kompanije već na veliko dogovaraju suradnje s drugim tvrtkama kako bi u svoju ponudu ukomponirale što više različitih usluga potrebnih prilikom putovanja. Sve kako bi minimizirali, često neugodne, situacije u kojima se jedan putnik može naći.

Izvor / foto: Skift; Pexels

Povezane vijesti: