Boris Žgomba, Uniline: Slavonija ima priliku postati atraktivna cjelogodišnja destinacija

Uprava i izvršni direktori vodećeg turističkog touroperatora, Uniline posjetili Slavoniju

S obzirom na svoje prirodne ljepote, povijesne i kulturne znamenitosti te eno-gastro specijalitete, vrijeme je da Slavonija započne intenzivnije koristiti turističke potencijale te u konačnici izraste u cjelogodišnju i atraktivnu turističku destinaciju. Pozitivne primjere imamo u blizini, od Bavarske, Austrije, Švicarske i Slovenije, a što se tiče turističkog potencijala za cjelogodišni turizma u Slavoniji uopće nije upitno, sam je prvo pitanje želimo li, a onda si postaviti to kao cilj.

A upravo pravo vrijeme je sada, zato je i pokrenuta Inicijativa da se Dani hrvatskog turizma u 2018. godini održe u Slavoniji. Inicijativa koja je digla i pokrenula  cijelu turističku struku te koja je već uspjela u jednoj svojoj izrazio važnoj misiji – a to je medijski staviti u fokus razvoj turizma u Slavoniji i kontinentu, probuditi turističke djelatnike u Slavoniji,  potaknuti turističke dolaske u Slavoniju, te animirati putničke agencije da počnu prodavati turističke pakete za Slavoniju.

Tako su u međuvremenu ostvareni razni dolasci, kako privatnih osoba, tako i poslovnih subjekata koji su svoje team building programe umjesto na more, organizirali u Slavoniji. Upravo iz tog razloga, Uprava Unilinea vodećeg hrvatskog turističkog operatora, odlučila je da obiđe Osječko-baranjsku i Vukovarsko-srijemsku županiju te sagleda mogućnost za razvoj višednevnih destinacijskih i dnevnih izletničkih programa. “Destinaciju za naš team building odabrali smo Slavoniju kako bi joj dali poslovni i društveni obol s obzirom na naš know – how i kanale prodaje kojima raspolažemo izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea, Potpredsjednik Europskog udruženja i nacionalnih udruga političkih agencija i touroperatora, Predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK-u te dugogodišnji član Vijeća Hrvatske turističke zajednice, povodom skorašnjeg dolaska Unilineovog tima u Slavoniju.

Tako će Unilineov top management od srijede 11.10.2017. do subote 14.10.2017. obići šire područje Belog Manastira, Vukovara i Osijeka te razgovarati s predstavnicima ovih dviju županija i pojedinih gradova te ureda turističkih zajednica spomenutih županija i gradova. Inače, Uniline, koji u svom portfelju raspolaže i franšiznom Europcara, rent a car operacijom s više od 1.200 vozila u svojoj floti, vodeći je hrvatski turistički touroperator koji godišnje po različitim osnovama pruža turističke usluge preko 350 tisuća gostiju u Hrvatskoj i regiji jugo istočne Europe.

Uniline kao One stop turistička kompanija

Ulaskom u upravljanje prodajnim procesima i cjelovitim poslovanjem hotela (hotelskim managementom), kompanija se transformira u zaokruženu poslovnu turističku grupaciju odnosno, one stop turističku kompaniju.

S glavnim sjedištem u Puli, poslovnim centrom u Zagrebu, poslovnicama diljem Hrvatske i uredima u Sloveniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini, uredima u Kini (Shanghai) i Južnoj Koreji (Seoul) te predstavništvima u Japanu i Tajlandu, kompanija je postala prepoznatljiv igrač u međunarodnim razmjerima. U posljednjih nekoliko godina, značajan fokus stavljen je i na tržište SAD-a, Kanade te Australije.

Povezana vijest:

ODLIČNA VIJEST ZA HRVATSKI TURIZAM! UNILINE OTVORIO URED U SEULU

UNILINE ŽELI POSTATI “ONE STOP SPORT TRAVEL COMPANY” 

ROBERT SEDLAR,UNILINE: VELIKA PODRŠKA POKRENUTOJ INICIJATIVI OD UNILINE-A JER SLAVONIJA ITEKAKO IMA PUNO TOGA ZA PONUDITI I POKAZATI

Povezane vijesti: