Brendiranje Karlovca kao gastro destinacije: Jela s gljivama i pivo kao glavni motivi

Turistička zajednica grada Karlovca u veljači je u sklopu IQM projekta organizirala trodnevnu besplatnu edukativnu radionicu za kuhare ugostiteljskih objekata s područja Karlovca. Cilj edukacije bila je razmjena znanja...

Turistička zajednica grada Karlovca u veljači je u sklopu IQM projekta organizirala trodnevnu besplatnu edukativnu radionicu za kuhare ugostiteljskih objekata s područja Karlovca. Cilj edukacije bila je razmjena znanja i iskustava o lokalnim proizvodima i receptima kako bi zajedničkim snagama pozicionirali Karlovac kao kvalitetnu gastronomsku destinaciju.

Jela s gljivama i pivo glavni motivi

Kao nastavak planiranih aktivnosti i brendiranja karlovačke gastronomije u karlovačkim ugostiteljskim objektima pripremaju se tematski meniji. Tako će TZ grada Karlovca u suradnji s restoranima promovirati nove tematske menije i raditi na brendiranju Karlovca kao poželjne gastro destinacije. 

Jela spravljena od dva glavna sastojaka: jela s gljivama i pivo, biti će nit vodilja brendiranja Karlova kao gasto destinacije.

Pivo je jedan od zaštitnih znakova karlovačkog kraja, poznatog po tradiciji pivarstva, te po manifestaciji Dani piva Karlovac. Upravo će jela s pivom biti posebnost ove ljetne sezone od lipnja do rujna u ponudi karlovačkih restorana.

Vrganji na maslacu i matovilcu s prepeličjim jajima
Juneći gulaš sa povrćem u umaku od tamnog piva

Puno je toga što Karlovac u ovom trenu može ponuditi svojim gostima. Naše velike atrakcije – Slatkovodni akvarij Aquatika i Muzej Domovinskog rata na Turnju dva su odlična mamca za dolazak u Karlovac. U kombinaciji sa brojnim kulturnim znamenitostima i aktivnostima u prirodi i na vodi koje nude naše turističke agencije, kvalitetna gastronomska ponuda ono je što će upotpuniti doživljaj posjetitelja u destinaciji. Naši restorani tu kvalitetu imaju i veseli nas što ju možemo pokazati posjetiteljima.“ ističe Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca.

Jela s pivom te jela s gljivama ovih dana fotografiraju se za potrebe promocije karlovačke gastro ponude, ističu iz TZ Karlovca te dodaoju kako smatraju da se karlovački restorani mogu ljubiteljima dobre hrane nametnuti kvalitetom ponuđenih jela te kako će restorani u pripremi jela se koriste lokalne namirnice te tako stvoriti lokalnu gastronomsku priču.

Dio autohtone ponude koja će se naći u karlovačkim restoranima bit će: juneći gulaš s povrćem u umaku od tamnog piva, divljač u umaku od crnog piva ili vrganji na maslacu i matovilcu s prepeličjim jajima.

Popis gastro ponude u restoranima pogledajte OVDJE

Cilj kampanje i brendiranja je povećanje vidljivosti i bolja prezentacija lokalne gastronomije te privlačenje posjetitelja motiviranih originalnom gastronomskom ponudom u Karlovac.

Foto: Demjan Rožman, Izvan Fokusa

Povezane vijesti: