Četiri stupa za vrhunsko očuvanje čistoće u hotelijerstvu

Redovito i učinkovito čišćenje u ugostiteljstvu je od ključne, gotovo egzistencijalne važnosti. Jednaki standardi odnose se i na predvorje kao i na ulaz, hodnike, sobe i kupaonice. Plan održavanja...

Redovito i učinkovito čišćenje u ugostiteljstvu je od ključne, gotovo egzistencijalne važnosti. Jednaki standardi odnose se i na predvorje kao i na ulaz, hodnike, sobe i kupaonice. Plan održavanja čistoće koji se redovito provodi u kombinaciji s odgovarajućim strojevima i sredstvima za čišćenje ključan je za postizanje izvrsnih rezultata čišćenja.

“PDIR ciklus održavanja metoda je odličan primjer kako kontinuirano održavati čistoću hotela. Kada se sistematično prati, ovaj ciklus smanjuje količinu vremena i truda koji se svakodnevno troše na održavanje te osigurava očuvanje vrijednosti hotela.

Skraćenica PDIR ciklus održavanja označava sljedeće procese:

Preventative (Preventivne)

Daily (Dnevne)

 – Interim (Privremene)

Restorative (Obnavljajuće)

Iako su mnogi hotelijeri i ugostitelji upoznati s ova četiri procesa čišćenja, nisu uvijek svjesni prednosti koje nudi PDIR ciklus održavanja, a koje proizlaze iz koordinirane i promišljene provedbe sve četiri vrste čišćenja. 

Redovitom upotrebom PDIR procesa mogu se smanjiti troškovi osoblja i materijala te uštedjeti vrijeme. Troškovno svjesni menadžeri ulažu u Kärcher sustave za čišćenje jer su ekonomični u uporabi, intuitivni u radu i iznimno dugotrajnog vijeka.

Čišćenje započinje izvan hotela:

Preventivno čišćenje jedno je od ključnih elemenata PDIR procesa. Ovaj koncept započinje s čišćenjem predvorja i prostora izvan hotela. Temeljito metenje i pranje glavnih ulaza ili otvorenih prostora može značajno smanjiti količinu prljavštine koji gosti unose u hotel. Osim kolnika i dijelova ulice u neposrednoj blizini glavnog ulaza, potrebno je voditi računa i o parkirnim mjestima, sporednim ulazima u hotel i javnoj površini. 

Ne trebaju se zanemariti ni balkoni i terase na kojima se taloži mnogo prljavštine koja se može raznijeti po hodnicima, stubištu i gostinskim sobama. Koncept preventivnog čišćenja se vrlo brzo isplati. Održavanje čistih vanjskih površina puno je brže i zahtjeva manje posla od čišćenja samih prostorija zahvaljujući činjenici da se mogu koristiti čistači i visokotlačni čistači.

Svakodnevno čišćenje donosi vrhunske rezultate

Svakodnevno održavanje čistoće dio je rutine svakog dobrog hotela i omogućuje da se osigura željena razina čistoće. Ima ključnu ulogu u tome da se i gosti i zaposlenici osjećaju kao kod kuće. Ovakav način čišćenja također je potreban kako bi se spriječilo stvaranje tvrdokorne prljavština na tepisima ili tvrdim podovima koje može prouzrokovati njihova trajna oštećenja. 

Zahvaljujući spremniku od 10 litara volumena, Kärcherov suhi usisavač T 10/1 Adv HEPA 14 štedi vrijeme. Usisavač stvara impresivnih 24 kPA od 800 W snage i jamči najbolje rezultate čišćenja te iznimno nisku radnu buku. Kompaktan, otporan na prevrtanje, robustan i dizajniran s ergonomskim laktom, T 10/1 Adv HEPA 14 olakšava rad uz nožni prekidač, držača i kuke za kabel, stabilnog položaja za parkiranje podne mlaznice i isporučene vrećice od filca.

Privremeno čišćenje smanjuje ometanje gostiju

S vremena na vrijeme potrebno je napraviti temeljito čišćenje svih prostorija ugostiteljskog objekta. Dubinsko čišćenje ne samo da štedi vrijeme i novac, već osigurava održavanje visokog standarda čišćenja. U tom kontekstu, bitno je odabrati pravu metodu, jer ona smanjuje ometanje gostiju. 

Iznimne situacije, poput čišćenja kasno navečer ne predstavljaju problem Kärcher uređaju T 10/1 Adv HEPA 14 jer je sa samo 59 dB (A) toliko tih da se bez problema može koristiti i noću što ga čini idealnim profesionalnim sredstvom za čišćenje hotela. 

Dubinsko čišćenje je neophodno za vrhunske rezultate:

Unatoč svim ostalim naporima čišćenja i održavanja, neizbježno je napraviti dubinsko čišćenje i pranje podova. Od četiri razmatrane metode čišćenja, dubinsko čišćenje je najzahtjevnije u pogledu materijala, vremena i rada. 

Kärcher integrirani HEPA 14 filtar certificiran je prema ispitnom standardu DIN EN 1822: 2019, sa stupnjem odvajanja od 99,995 posto, zadržava i najmanje čestice poput aerosola, virusa i klica u rasponu od nekoliko mikrometara i tako jamči najviše sigurnosne standarde u higijenski osjetljivim područjima.

Uspješno provođenje metode PDIR uvijek ovisi o provođenju prave kombinacije pojedinačnih postupaka čišćenja. Što je najvažnije, periodične operacije dubinskog čišćenja mogu se odgoditi osiguravanjem da se dnevni zadaci čišćenja izvode ispravno. Provođenje povremenog čišćenja također smanjuje ukupno potrebno vrijeme i trud.

Preventivno čišćenje je najvažnija aktivnost od svih, jer omogućuje uklanjanje prljavštine na izvoru, odnosno izvan hotela. Kao takav, ima veliki utjecaj na sve ostale aktivnosti održavanja.

POVEZANA VIJEST:

KONCEPT PREVENTIVNOG ČIŠĆENJA U HOTELIMA I PANSIONIMA

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN