#DayOne PREDSTAVLJAMO PREDAVAČE: Berislav Sokač RUN Croatia – Hrvatska kao trkačka destinacija

Run Croatia svoj eko sustav Run Friendly nezaustavljivo širi prema tome da Hrvatska iduće godine može biti proglašena prvom Run Friendly zemljom na svijetu. U zadnjih 6 mjeseci na...

Run Croatia svoj eko sustav Run Friendly nezaustavljivo širi prema tome da Hrvatska iduće godine može biti proglašena prvom Run Friendly zemljom na svijetu.

U zadnjih 6 mjeseci na Run Friendly platformu priključila se revizorska kuća Kulić&Sperk, Bonk restoran na zagrebačkom Britanskom trgu te na platformu se priključuje proglašena najbolja pizzeria u Hrvatskoj Franko’s Pizza&Bar. Splitski hotel Dioklecijan Palace će se pridružiti već postojećim certificiranim hotelima, LifeClass Sveti Martin na Muri, Malin, Vitality Punta LHV. Run Friendly poslodavci Neos, Undabot, Poslovna Inteligencija i Bagatin poliklinika, koja je i Run Friendly poliklinika te Run Friendly destilerija Duh u Boci. Ove godine dobit ćemo još desetak novih partnera na našoj platformi.

Upravo na temu Hrvatske kao trkačke destinacije na konferenciji će govoriti Berislav Sokač što je prigoda za razgovor i upoznavanje s platformom RUN Croatia.

Kada gledaš od početka do danas, postigao si iznimno puno, dao si dodatni momentum i pokrenuo stil trčanja kao lifestyle u Hrvatskoj. Kada se osvrneš kako gledaš trenutnu situaciju gdje si i što si sve postigao?

Kada se osvrnem na zadnje 4 godine postigli smo izuzetno puno. Zagreb Advent Run utrka bila je treća najveća adventska utrka u Europi lani, Run Friendly platforma privlači izuzetno kvalitetne partnere i proizvode, platforma smo s najviše utrka u Hrvatskoj kroz cijelu godinu, lider smo inovacija u segmentu promicanja  aktivnog i kvalitetnog življenja. Prvi smo koji su kroz fransižni model počeli izvoziti lifestyle trčanja van granica Hrvatske. Jedan je Run Friendly World i mi smo ponosni na taj brend koji će biti platforma u budućnosti za 500 milijuna ljudi.

Što je u planu za dalje kako ćeš nastaviti ovaj „maraton“?

Dalje idemo korak po korak. Ako uzmemo maraton koji ima 42 kilometra, mi smo sad na četrnaestom kilometru. Tek smo ušli u radnu temperaturu širenja i zapošljavanja novih ljudi. Još je puno izazova ispred nas, ali s maratonskim mentalnim sklopom koji krasi moj tim, budite sigurni da ćemo doći na cilj koji smo si zadali.

Koji su daljnji planovi?

Znači cilj ili plan je da Run Croatia bude neprikosnoveni brand broj 1 u Hrvatskoj za kvalitetu življenja, Run Friendly World da bude platforma za globalnu aktivnu zajednicu i da se zna da je on krenuo iz Hrvatske.

Može li Hrvatska postati top destinacija za trčanje u Europi i kako?

Ona to već je po svojoj klimi, ljepoti krajolika, kvaliteti hrane, kvalitetom nekih utrka, ali da bi se okitila tim naslovom svakako je potrebno više kvalitetnije komunikacije na javno-privatnom području. Bez toga neće ići. Također aktivno smo radili na razvoju fransižnog modela, koji smo prvi prodali u susjednu Mađarsku, a ovih dana potpisujemo Ugovor s partnerom u Sloveniji. Time ćemo spojiti tri tržišta koja će dobiti jedinstvenu platformu komunikacije za aktivnu zajednicu u sve tri zemlje koja broji 600.000 ljudi. Nadalje sa susjednom Slovenijom još smo više pojačali suradnju na dva područja. Run Croatia odabrala je kao partnera za mjerenje vremena na svojim utrkama u 2020. slovenski Protime, Professional Timing. Protime tim ima višegodišnji stručni rad u području mjerenja utrka, a njihova ekipa mjeri preko 150 utrka u Sloveniji i preko 30-ak u regiji. Protime će pružiti podršku za registraciju putem weba, osigurat će sustav plaćanja te mjerenje rezultata i obradu podataka na 15 utrka Run Croatia, a jedna od tih utrka je i Zagreb Advent Run koji je lani bio treća najveća adventska utrka u Europi s 3150 trkača. 

Također, Protime će uz pomoć Run Croatia tima raditi na popularizaciji slovenskih utrka među hrvatskim trkačima, te će isto tako na preko 150 utrka u Sloveniji gdje mjeri vrijeme, reklamirati utrke Run Croatia među slovenskim trkačima. Ovim partnerstvom Protime i Run Croatia otvaraju i spajaju dva tržišta koja do sada nisu imala uspostavljenju službenu komunikaciju promidžbe utrka i destinacija. Nešto više od 200.000 ljudi u Sloveniji aktivno trči, što će značiti povećani broj slovenskih trkača na Run Croatia utrkama.  Drugo područje suradnje je da smo prodali distribuciju Glook.me aplikacije slovenskom partnerom tako da će motivirajuca aplikacija za kretanje sada imati bogatiju ponudu za trkače na oba tržišta. U Hrvatskoj smo skupili 33.000 korisnika na aplikaciji. Zajedno sa slovenskim tržištem ove godine namjeravamo prebaciti 100.000 korisnika.

Imate i prvu domaću liniju dodataka prehrani koja i jača domaće proizvođače meda?

Lansirali smo u partnerstvu s tvrtkom Hedera iz Splita prvu domaću liniju dodataka prehrani za sportaše trkače Bee Run.  Posebnost Bee Run preparata je u tome što svim sportašima daju potpuno prirodnu snagu i izdržljivost. To znači da ćete ga moći konzumirati svakodnevno, bez straha od negativnih nuspojava, uz izrazito snažan i pozitivan zdravstveni i kondicijski učinak. Bee Run dodaci prehrani proizvedeni su od pčelinjih tvari: propolisa, peludi bušinca, matične mliječi, uz dodatak biljnih i mineralnih tvari te vitamina. Time želimo aktivnoj zajednici približiti kvalitetan hrvatski proizvod te konzumacijom istog ojačati pčelarski klaster kako bismo krenuli u izvoz.

Popis utrka je podugačak kao i turističkih i team building aranžmana.

Run Croatia je također za svog partnera u podršci za organizaciju turističkih i team building aranžmana za 15 utrka u ovoj godini odabrala turističku agenciju Concorda. Concordu krasi mladi stručni tim pun inovacija i strasti za kreiranjem nezaboravnog aktivnog iskustva. Concordu to čini idealnim partnerom za podršku naših utrka te još jaču promociju destinacija s kojima surađujemo. Naša prva utrka na kojoj surađujemo je polumaraton Lun Novalja 2.5.2020. Što se tiče utrka posebno smo ponosni što u ovoj godinu uz standardne postojeće naše utrke imamo tri nove: 25.4. Crikvenica Health Run, 30.5. Lidl Kraljevska utrka grada Knina, Lidl 2. Varaždin trail 12.9 te 26.9. Funghi trail Lonjsko polje u Parku prirode Lonjsko polje. U kalendaru od postojećih ostaju: 2.5. Polumaraton Lun Novalja, 16.5. Lidl Cross Hill Run u Križu, 30.5. Lidl Kraljevska utrka grada Knina,Lidl Mountainmadness Ravna Gora 6.6., Lidl Glow Run Split 13.6., Lidl Run Brač 22.6., Lidl Nerezine Glow Run 1.8., Lidl 2. Varaždin Trail, Lidl Malinska Run 19.9., 3.10. Lidl Sveti Martin na Muri MountainMaddness 17.10. Runfest u sklopu Sportfest manifestacije u Poreču te 13.12. Zagreb Advent Run.

Za kraj kako gledaš na ovu konferenciju i što očekuješ?

Sudjelovanje na konferenciji smatram izuzetno važnim jer prvenstveno poziv na konferenciju smatram potvrdom kvalitetnog rada mog tima i mene osobno. Svojim predavanjem želim ukazati na veličinu tržišta kojem se Hrvatska još uvijek kvalitetno nije obratila. Healthy active community u svijetu ne zna koji se biser skriva u srcu Europe, a Hrvatska ne zna trenutno koje benefite može dobiti ako se obrati toj zajednici. No, Hrvatska ima Gorana Rihelja, koji se na dnevnoj osnovi bori da se to promjeni, da Hrvatska zaslužuje kvalitetniji turizam. Vidimo se na konferenciji!

Povezane vijesti: