Digitalizacija turizma: Orioly i Molo Longo sklopili suradnju koja će turistima omogućiti istraživanje ponuda i doživljaja jednim klikom

Orioly, travel tech firma iz Zagreba i Molo Longo, full-service agencija u turizmu sa sjedištem u Rijeci sklopili su suradnju koja će turistima omogućiti jednostavnije istraživanje ponuda i doživljaja....

Orioly, travel tech firma iz Zagreba i Molo Longo, full-service agencija u turizmu sa sjedištem u Rijeci sklopili su suradnju koja će turistima omogućiti jednostavnije istraživanje ponuda i doživljaja.

Cilj suradnje je gostima agencije Molo Longo ponuditi najbolji doživljaj Hrvatske, od tura, izleta, kulturnih znamenitosti do jedinstvene gastro ponude. Konkretno, ovom suradnjom žele postići da svaki gost agencije Molo Longo brzo i jednostavno može pristupiti svim lokalnim ponudama koje su dio ponude Orioly klijenata. Od tura, izleta, restorana, atrakcija, u svega nekoliko klikova dobivaju direktan pristup jedinstvenim lokalnim doživljajima u Hrvatskoj.

I ono najvažnije, ture se mogu odmah kupiti online.

S druge strane, svi klijenti Oriolya ovom suradnjom dobivaju dodatno mjesto za promociju na web stranici mololongotrips.com koja se pokazala kao inovativan dodatak širokom asortimanu usluga koje inače pruža Molo Longo. Naime, kao full-service agencija u turizmu, Molo Longo svojim gostima osigurava najvišu razinu kvalitete u 230 smještajnih jedinica, većinom u Istri i Kvarneru.

Potaknuti sve većim zanimanjem gostiju da dožive pravu lokalnu ponudu, ova suradnja između dviju tvrtki iznimno motiviranih digitalnim razvojem, bila je logičan korak u pokretanju inovativne usluge na tržištu.

Ovom inicijativom svi gosti agencije Molo Longo, a kojih je u ove četiri godine koliko posluju, bilo više od 130 000, moći će jednim klikom na njihovoj web stranici istražiti lokalnu ponudu za razne ture, izlete i restorane. Svaki gost koji odsjedne u nekoj od 230 smještajnih jedinica moći će u kratkom roku doznati, rezervirati i platiti bike, hiking, kayaking ili sličnu turu, romantičnu večeru uz svijeće ili adrenalinski doživljaj na lokalnom zip lineu.

U Molo Longu nastojimo osigurati najviše standarde kvalitete u turizmu. Sasvim je logično da smo gostima početna točka kada biraju što će raditi i čime će se baviti tijekom svog odmora”, izjavio je Josip Prskalo, vlasnik Molo Longa.

Gosti će dakle, osim u kvalitetnom smještaju, moći uživati i u kvalitetnoj lokalnoj ponudi u blizini smještaja i to uz jednostavnu rezervaciju u par klikova. Činjenica je da se danas sve više gostiju, točnije 90% njih, odlučuje samostalno istražiti ponudu, a 80% turista rezervacije i uplate radi online. 

Ovime smo omogućili svakom Orioly klijentu da se njihova ponuda promovira putem Molo Longo web stranica. Cilj nam je omogućiti online booking svakom pružatelju usluga tura i izleta putem ovog partnerstva. Krenuli smo u suradnju jer smo prepoznali da gosti prilikom dolaska u smještaj, osim što žele vrhunsku uslugu u samom apartmanu i vili, žele doživjeti i pravo lokalno iskustvo i avanturu izvan nje. Domaćinu je u tom slučaju uvijek izazov provjeriti dostupnost tura i izleta, a na ovaj ga način od rješenja dijeli svega jedan klik. Tako Orioly korisnici dobivaju još jedan dodatni kanal promocije putem kojeg će pronaći goste koji sigurno žele doživjeti najbolje od Hrvatske,” rekao je Ivan Ilijašić, direktor Oriolya. 

Obje tvrtke pozivaju iznajmljivače smještaja i tura da iskoristite moć digitalizacije i omoguće svojim gostima jednostavnije i brže rezerviranje i plaćanje usluge, a sebi olakšaju automatizacijom administrativnih zadataka i usredotoče se na važnije stvari u poslovanju.

Kada pričamo o digitalizaciji putničkih agencija, ovo je danas imperativ. Ne samo imati ponudu na webu, nego mogućnost da gost može odmah i kupiti uslugu preko interneta. To je danas standard.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN