Dogovorena utakmica legendi FC Bayerna i hrvatske nogometne reprezentacije u pulskoj Areni

Nogometne legende minhenskog Bayerna i hrvatske nogometne reprezentacije, odmjerit će snage u pulskoj Areni 8. srpnja, u sklopu spektakularnog programa kojeg priprema Turistička zajednica Istarske županije. Tako će pulska...

Nogometne legende minhenskog Bayerna i hrvatske nogometne reprezentacije, odmjerit će snage u pulskoj Areni 8. srpnja, u sklopu spektakularnog programa kojeg priprema Turistička zajednica Istarske županije.

Tako će pulska Arena po prvi put postati nogometno borilište, odnosno malonogometno igralište. U parteru Arene postavit će se malonogometni teren veličine 40 puta 20 metara, a ulaznice će se prodavati na internetu i na blagajni ispred Arene. Prodaja bi trebala krenuti 14. lipnja.

Rezultat je to strateškog partnerstva Istre – FC Bayern koji je potpisan u lipnju prošle godine, a sklopljen je na tri godine.

Također, prije prijateljske i revijalne ukamice, od 25. do 27. lipnja u Istri će boraviti oko 110 predstavnika uprave njemačkog prvoligaša, suvlasnika i strateških partnera Bayerna.

Strateško partnerstvo FC Bayern Münchena i Istre, predstavlja najveći i najznačajniji marketinški projekt u turizmu, a za Istru strateški projekt u pozicioniranju destinacije

Osnovna ideja strateškog partnerstva bila je spojiti dva premium branda putem kojih bi se stvorila identifikacija kvalitete i vrhunskih proizvoda na način umrežavanja marketinških aktivnosti u offline i online segmentu, e-marketingu, socijalnim mrežama te konkretne marketinške kampanje u suradnji s Bayernom. 

U okviru strateškog partnerstva TZ Istarske županije je ugovorila 10 projektnih aktivnosti marketinškog karaktera kako bi iskoristila snagu branda FC Bayerna Muenchena i tako ugradila dio imidža i reputacije Bayerna u brend Istre. Taj ugovor predstavlja najveći i najsnažniji iskorak destinacije Istre u marketinškom smislu, a učinci tog partnerstva imat će utjecaj na globalnoj razini prije svega radi popularnosti legendarnog kluba u cijelom svijetu.

Bayern je jedan od četiri najbogatijih nogometnih klubova na svijetu koji ima 25 posto vlasništva podijeljeno na jednake udjele između renomiranih tvrtki: AUDI, ALLIANZ, ADIDAS, dok preostalih 75 posto čine 299.000 članova koji su suvlasnici kluba. Raspolažu sa 4.300 službenih fan klubova te preko 340.000 članova. U cijelom svijetu imaju preko 652 milijuna simpatizera te preko 70 milijuna folowera na društvenim mrežama. Više o suradnju u prilogu.

/ / / POTPISAN UGOVOR O STRATEŠKOM PARTNERSTVU FC BAYERN MÜNCHENA I ISTRE

Prva velika medijska kampanja Istre u Bavarskoj, održala se u veljači ove godine, i to kroz tri projekta.

1. projekt: DEDICATED PHOTOSHOOTING   Početkom godine TZIŽ je započela aktivnost snimanja igrača, tzv. photoshooting. Predložena su tri ključna igrača i nakon dugog i upornog lobiranja Istra je dobila tri ambasadora u pravom smislu riječi: Neuera, Alabu i Martineza.

2. projekt: MATCHDAY PRESENTER  Matchdaypresenter je veliki projekt koji je uključivao sedmodnevno predstavljanje Istre putem svih kanala promocije i to četiri dana prije meča, na dan za vrijeme meča te dva dana nakon samog meča.

Prvi dio prezentacije odrađen je za vrijeme turističkog sajma Free u Münchenu. Povodom nastupa Istre i Hrvatske na minhenskom sajmu Free u službeni posjet štandu Hrvatske turističke zajednice došla su tri velika predstavika kluba Bayern München. U službenom dijelu to su bili Giovanne Elber, legenda FC Bayern Münchena, Andreas Jung, direktor marketinga te Joerg Wacker, direktor strateškog razvoja njemačkog nogometnog kluba.

Najznačajniji event u okviru marketinškog projekta Matchdaypresenter bila je specijalna prezentacija Istre u Siemens Cooking Lounge Areni  gdje je TZIŽ priredila istarski meni za četrdesetak uzvanika – pretežito vlasnici FC Bayerna, zatim strateški partneri FCBM te nekoliko predstavnika medija.

Stephan Lehmann službeni speaker FC Bayerna je za vrijeme poluvremena vodio projekt nagradne igre/lutrije i pritom pred auditorijem od 73 tisuće gledatelja prenio svoja iskustva iz Istre i pozvao sve prisutne da posjete našu destinaciju.   

Glavni event na poluvremenu je bila nagradna igra/lutrija koja se je sastojala od toga da je gol na sjevernoj strani nogometnog igrališta opremljen velikim transparentom sa četiri motiva iz Istre: vizure Rovinja, Poreča,  Motovuna i Grožnjana te naznačena četiri mjesta koja treba pogoditi da se dobije sedmodnevni nagradni boravak u Istri. Za potrebe održavanja nagradne igre prethodno je kreirana posebna web stranica – landing page na kojoj su se zainteresirani mogli prijaviti na navedenu nagradnu igru. Paralelno s odvijanjem nagradne igre TZIŽ je imala marketinšku aktivnost emitiranja digitalnog led bannera oko cijelog nogometnog igrališta u dužini od 250 metara na kojemu je komunicirana suradnja s FC Bayern Muenchenom pod nazivom Istrien Urlaubtraum der Champions uz logo Istre i Hrvatske.   

Cijeli marketinški projekt na kraju je završio emitiranjem novog istarskog turističkog promotivnog filma u trajanju od jedne minute na četiri velika ekrana na stadionu legendarne Allianz Arene.

Prilog: Reklama TZ Istre u maagzinu FC Bayern-a

Vijesti: