Dogus Grupa na jesen kreće s gradnjom hotela Maraska u Zadru

U sklopu novog investicijskog ciklusa Dogus Grupe, na jesen napokon kreće gradnja hotela Maraska u Zadru, Gradonačelnik Zadra, Branko Dukić ovaj tjedan se susreo s predsjednikom i glavnim izvršnim...

U sklopu novog investicijskog ciklusa Dogus Grupe, na jesen napokon kreće gradnja hotela Maraska u Zadru,

Gradonačelnik Zadra, Branko Dukić ovaj tjedan se susreo s predsjednikom i glavnim izvršnim direktorom Dogus Group Feritom F. Sahenkom na temu novog ciklusa investicija Dogus Group u Zadru tj. uređenja bivše zgrade Maraska u hotel visoke kategorije.

“Blizu smo partnerstva s jakim hrvatskim partnerom. Prvu fazu gradnje hotela planiramo započeti na jesen ove godine. Također dovršavamo nacrte za stambeni prostor oko hotela. Sa zadovoljstvom smo obavijestili gradonačelnika Branka Dukića o daljnjim fazama projekta Maraska”, istaknuo je regionalni direktor Dogus Hrvatske Burak Baykan.

Još daleke 2016. godine najaljen je početak radova na hotelu Maraska u investiciji od 100 milijuna eura te je bilo najavljeno otvaranje hotela u 2019. godini pod brendom Hyatt – Hyatt Regency Zadar Maraska. Iako je cijela priča zbog raznih razlog stajala do danas, informacija da se ipak ide u uređenje hotela je za Zadar turistička vijest godine.

Hotel bi trebao imati 130 soba i apartmana, spa i wellness centar, konferencijsku dvoranu, restorane i barove, kao i rezidencijalni dio sa 115 stanova koji će se prodavati te komercijalni dio u kojem će se nalaziti restorani, barovi, trgovine, dječji klub, yacht club i druge javne sadržaje.

Zadar kao iznimno turistički orijentiran grad nužno treba hotelski smještaj najviše kategorije, istaknuo je Dukić te dodao kako svi investitori čiji projekti mogu podignuti vrijednost zadarskog turističkog proizvoda su dobrodošli.

“Raduje me skori početak radova na budućem hotelu u nekadašnjoj zgradi Maraske kojim se potvrđuje ispravnost dosadašnjih napora naše gradske uprave u privlačenje novih investicija u turizam, a kojih će, uvjeren sam, biti sve više. Moramo nastaviti ulagati u infrastrukturu, plaže, sportske i rekreativne sadržaje, obnovu kulturnih znamenitosti i svega onoga što nam donosi podizanje kvalitete i širenje palete destinacijskog proizvoda. Svi ti napori doprinijet će smanjenju sezonalnosti i otvoriti nova radna mjesta. Epidemija će proći, gosti će ponovno početi putovati i na nama je da to dočekamo spremni”, zaključio je Dukić.

Inače, Dogus grupa je prošle godine prodala svoje marine u Zadru, Sukošanu i Šibeniku međunarodnom investicijskom fondu CVC Capital Partners iz Luksemburga.

Foto: Dogus Grupa

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN