Donosimo priču kako je bugarska putnička agencija za vrijeme lockdown-a povećala prodaju 4 puta

TourSkills je najveći bugarski turoperator s više od 25 godina iskustva u tom sektoru, pružajući organizirana putovanja na razne destinacije i iskustva širom svijeta. U ožujku je praktički u...

TourSkills je najveći bugarski turoperator s više od 25 godina iskustva u tom sektoru, pružajući organizirana putovanja na razne destinacije i iskustva širom svijeta.

U ožujku je praktički u cijelom Svijetu proglašeno izvanredno stanje ili lockdown, te je sve, a pogotovo turizam doslovno stao.

Međutim, turistički sektor bio je i još uvijek je, najviše pogođen, a tada su sve granice bile zatvorene, bez alternativnog financijskog prihoda i bez sigurnosti kada će se situacija popraviti.

S otkazanim putovanjima i bez mogućnosti za zakazivanje putovanja, TourSkills se za pomoć obratio lokalnoj marketing agenciji Together, koja je napravila kreativno rješenje i kampanju koja je povećala prodaju za čak četiri puta, piše Ads of the World.

Naime, bilo je jasno kako tijekom razdoblja zaključavanja je postojala velika želja za putovanjem i istraživanjem, te je narativ svih turističkih destinacija bio dream now, travel later. Ljudi su počeli dijeliti svoje stare fotografije putovanja, dok su drugi radili bucket liste i sanjati trenutak kada će se opet moću putovati.

Tako je agencija došla do kreativnog rješenja: It won’t be just a filter, aludirajući na Instagram filtere kao i činjenicu kako su svi pred mobitelima i kompjuterima, te je napravila print promotivnu kampanju za tada nedostižna odredišta koja TourSkills obično ima u svojoj ponudi.

U kampanji su ponude za putovanja bile s 30% popusta i po prvi puta, bez isteka roka trajanja – što znači da su klijenti mogli iskoristiti putovanje kao god žele ili kada se otvore granice.

Kampanja je također plasirana i preko Instagrama ( Instagram priče dosegnule 20% CTR), a ono najvažnije rezultirala je povećanjem prometa web stranice za 3 puta te povećanjem prodaje od 430%. Hrabar potez koji se svakako isplatio.

Najgori je status quo

Bez obzira na tadašnju situaciju, kada je turizam stao i kada su agencije bile bez ikakve mogućnosti za ostvarivanjem prihoda, ovaj primjer pokazuje kako je najgora solucija status quo i čekanje “čuda”. Uvijek postoji način kako se može postići uspjeh na tržištu ili barem iskočiti od drugih i dobiti medijsku pažnju, koju ćemo kasnije kapitalizirati. Riječ koja dominira je prilagodba.

Kao prije, tako i sada, traži se kreativno razmišljanje i “out of the box” rješenja.

Kao što znamo, Vlada RH je prošli mjesec donijela odluku o nastavku mjera pomoći gospodarstvu zbog koronakrize, koje uključuju nastavak potpore za očuvanje radnih mjesta i osiguranje likvidnosti te Covid kredite do kraja 2020. godine. Potpore koje najviše koriste upravo turizmu, pa tako i putničkim agencijama.

No, koliko vidim i dalje sve ili većina agencija čekaju ljetu sezonu 2021. i nadaju se kako će se spomenute potpore produžiti do 01.04.2021.A zanimljivo nitko se nije okrenuo kontinentalnim i ruralnim destinacijama u Hrvatskoj. Upravo pred i posezona na kontinentnu je “špica” sezone, a kao što znamo upravo na te destinacije je trenutno fokus.

Da nije jednostavno, nedostaje informacija i gotovih turističkih paketa, no kao što znamo Hrvatska je mala, te su na internetu uz malo truda dostupne sve informacije. Istražite, pitajte… Hrvatska ima što ponuditi. Od unutrašnjosti Istre, Like, Gorskog kotara, Zagrebačkog zelenog prstena, Međimurja, Slavonije… odličnog kvalitetnog i autentičnog sadržaja. Otkrijte Hrvatsku, imamo što za ponuditi, dapače.

/ / / VELIKO OTKRIĆE MATEMATIČARA! UDALJENOST IZMEĐU SPLITA I OSIJEKA JE ISTA U OBA SMJERA

Ne kukajte, nego otvorite oči. Okrenite se novim tržištima i nišama, kao što je fokus na kontinentalni turizam. Uostalom, tako ćete i dugoročno izbjeći sezonalnost prihoda, jer kao što sam već spomenuo, turizam recimo u Slavoniji se događa tijekom cijele godine. Hoteli i restorani su otvoreni, uvijek ima nekog sadržaja, manifestacija itd… tu je uvijek sezona. Ne čekajte ljetnu sezonu, nego ponudite tržištu atraktivnu ponudu. 

Upravo nedavno je završila fenomenalna manifestacije #HeadOnEast u Osijeku, koja je definitivno motiv dolaska.

A kada ste već u Osijeku, posjetite Baranju, Đakovo, Vinkovce, Vukovar, Ilok… Ili Wine & Bike Tour Erdut, Vukovart, Vinkovačke jeseni itd…no ne moramo se fokusirati samo na manifestacije, uvijek možete posjetiti muzeje, kao što je recimo fascinantan Vučedolski muzej u Vukovar ili možete ploviti Dunavom na električnom panoramskom brodu.

Imate minimalno 7 dana fenomenalnog sadržaja, no krenimo prvo na vikend putovanja ili paket od 3 dana. Probudite se i generirajte odlične ture, napravite kreativnu kampanju i ponudite je tržištu. Prilagodite se. Kao što znamo, kriza je i prilika. Kada, ako ne sada?

Kreativno razmišljanje, “out of the box” rješenja, prilagodba te promjena fokusa na nova tržišta i niše je prava proaktivna reakcija. Akcija…

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN