Ekologija i održivost kao trend koji postajte imperativ

Nakon odličnog primjera kako pričati priču u turizmu i promocije u turizmu od strane Francuske nacionalne željznice ( SNCF ), donosimo još jedan primjer iste kompanije kako na drugačiji...

Nakon odličnog primjera kako pričati priču u turizmu i promocije u turizmu od strane Francuske nacionalne željznice ( SNCF ), donosimo još jedan primjer iste kompanije kako na drugačiji i efikasna način poslati snažnu poruku i doći do pažnje u šumi istih i klasičnih kampanja.

Glavna poruka ove priče je svijest o ekologiji i održivom razvoju koji sve više i više dolazi do izražaja kao motiv putovanja i imperativ razvoj turističkih destinacija.

Pokret mlade švedske aktivistice za zaštitu klime Greta Thunberg podigao je puno medijske prašine, a čak smo dobili i “efekt Grete” koji se proširio prvenstveno Skandinavskim zemljama, ali i velikih dijelom Europe, a kojim se potiče putnike da koriste ekološki osviještenim putovanjima vlakom.

No, ne radi se samo o načinu putovanja, nego i o ekološko osviještenim destinacijama i smještajem itd… Svijest o ekologiji snažno raste i u našoj glavnoj emitivnoj destinaciji – Njemačkoj, koja se snažno okreće poticanju zelene ekonomije i električnim automobilima. U idućem periodu mnogi gradovi u Njemačkoj zabranit će vožnju automobilima s dizelskim motorima, a Njemačka je nedavno donijela i strateške ciljeve na području zaštite klime, težak 40 milijardi eura do 2030. godine. A to je samo početak, jer koliko god netko mislio kako je to veliki trošak, koliko će tek stajati ako sad ne učinimo ništa. Klimatske promijene već sada itekako osjetimo na našoj koži i utječu na turizam više nego smo svjesni.

Sve više i više turističkih kompanija će se htjeti pozicionirati, a samim time i promovirati upravo održivost i ekologiju kao komparativnu prednost i kako su u skladu s trendovima. Iako, ovdje se više ne radi samo o trendu, nego o potrebi i potražnji društva koje se budi. No ovo je duga i kompleksna tema, a kojom ćemo se više baviti tijekom cijele 2020.godine.

Vratimo se na odličan promotivni video, kao motiv pisanja ovog članka kao odlične promocije i pričanja priča. U kontekstu ekologije i održivosti, iz SNCF poslali su jaku poruku.

Jednostavno, snažno i jasno. Pogledajte video.

POVEZANA VIJEST:

KAKO PRODATI PRIČU I POTAKNUTI PUTOVANJA VLAKOM? FRANCUSKA NACIONALNA ŽELJENICA ZNA PRAVU FORMULU

Povezane vijesti: