FlixMobility kupio Greyhound, najvećeg pružatelja prijevoza autobusom u Americi

FlixMobility, globalni pružatelj mobilnosti robnih marki FlixBus i FlixTrain, najavio je danas da je od FirstGroup-a kupio najvećeg pružatelja prijevoza autobusom u Americi – Greyhound Lines, Inc. Ova akvizicija...

FlixMobility, globalni pružatelj mobilnosti robnih marki FlixBus i FlixTrain, najavio je danas da je od FirstGroup-a kupio najvećeg pružatelja prijevoza autobusom u Americi – Greyhound Lines, Inc.

Ova akvizicija označava još jedan važan korak u viziji FlixMobilitya kako bi potrošačima diljem svijeta omogućio laka za korištenje, pristupačna i ekološki prihvatljiva putovanja, navode iz kompanije.

Mreža FlixBus Global obuhvaća preko 2500 odredišta u 36 zemalja izvan SAD-a s 400 000 konekcija dnevno, dok Greyhound trenutno povezuje približno 2.400 odredišta diljem Sjeverne Amerike sa gotovo 16 milijuna putnika svake godine.

André Schwämmlein, osnivač i glavni izvršni direktor tvrtke FlixMobility, rekao je kako potrošači diljem Sjeverne Amerike sve više traže pristupačna, udobna, pametna i održiva rješenja za mobilnost te dodaje: “Zajedno, FlixBus i Greyhound će bolje zadovoljiti povećanu potražnju. Kako se naše poslovanje nastavlja oporavljati od posljedica pandemije, ponovit ćemo uspjeh koji smo već postigli u 36 zemalja izvan SAD -a svojim inovativnim pristupom i korisnički usmjerenim pristupom

Autobusi kao održiva i pristupačna alternativa sada su važniji nego ikad. Fluktuacije u cijeni plina, nedavna eskalacija cijena automobila i zabrinutost zbog klimatskih promjena povećali su interes mnogih potrošača za pronalaženje alternativa individualnoj upotrebi automobila.

Jochen Engert, osnivač i glavni izvršni direktor tvrtke FlixMobility, komentirao je kako kontinuirano širenje njihovih usluga kroz partnerstva i akvizicije oduvijek je bilo sastavni dio njihove strategije rasta za izgradnju globalne prisutnosti.

POVEZANA VIJEST: FLIXBUS: U 2021. VRATILO SE VIŠE OD 70 POSTO PUTNIKA IZ REKORDNE 2019. GODINE

U posljednjih osam godina, FlixBus je postao najveća europska mreža međugradskih autobusa, pomažući više od 62 milijuna ljudi u 2019. godini da stignu na svoja odredišta. Također, FlixBus igra i važnu ulogu u našem turizmu. Od dolaska na domaće tržište 2016. godine, FlixBus je sa svojih 12 lokalnih partnera, više od 140 autobusa i 700 vozača, povezao više od 250 destinacija diljem Hrvatske i Europe te je omogućio direktna putovanja u 12 država, što je potaknulo veći priljev i mobilnost turista.

Foto: Flixbus

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN