FlixBus pokrenuo kampanju s ciljem promocije hrvatskog turizma prema domaćim gostima

Danas kreće nova kampanja FlixBusa “Istraži Hrvatsku FlixBusom” kojoj je cilj potaknuti putnike na istraživanje ljepota Hrvatske, ali i promoviranje Hrvatske kao turističke destinacije. U suradnji s hrvatskim privatnim...

Danas kreće nova kampanja FlixBusa “Istraži Hrvatsku FlixBusom” kojoj je cilj potaknuti putnike na istraživanje ljepota Hrvatske, ali i promoviranje Hrvatske kao turističke destinacije.

U suradnji s hrvatskim privatnim iznajmljivačima, hostelima, ugostiteljskim objektima i kulturnim institucijama, FlixBus pokreće novu kampanju “Istraži Hrvatsku FlixBusom

Cilj kampanje je potaknuti domaće putnike na istraživanje ljepota hrvatskih gradova i mjesta s naglaskom na brojne lokalne turističke sadržaje. Također, putem FlixBus društvenih mreža koje okupljaju veliku zajednicu ljubitelja putovanja, ne samo u Hrvatskoj već i Europi, kampanjom se želi i dodatno promovirati Hrvatsku kao poželjnu turističku destinaciju. 

Protekla godina bila je izazov za sve te usprkos velikoj želji za putovanjima morali smo prilagoditi naše životne navike brojnim nametnutim ograničenjima. Trenutno se nešto teže odlučujemo na neka daleka putovanja, no u isto vrijeme imamo priliku bolje se upoznati s onim što nam je bliže i lako dostupno. Upravo iz tog razloga, odlučili smo u suradnji s brojnim hrvatskim partnerima pokrenuti kampanju koja slavi ljepote gradova i mjesta diljem Hrvatske“ ,ističe Petra Trojko, voditeljica komunikacija za FlixBus CEE S regiju.

U 10 tjedana upoznajte i istražite 10 hrvatskih destinacija 

Putem FlixBus Facebook stranice kroz 10 tjedana u suradnji s lokalnim partnerima predstavit će se 10 destinacija diljem Hrvatske, a svaki tjedan po dvoje sretnih putnika moći će osvojiti vikend putovanje uz osigurani smještaj i druge sadržaje u destinaciji.

U skladu s porukom Svugdje je lijepo, ali putovati Hrvatskom je najljepše, u četvrtak 15.4. u večernjim satima putem FlixBus Facebook stranice u trajanju od 10 tjedana započinje kampanja koja nudi priliku za istraživanje 10 odabranih hrvatskih destinacija.

Kampanja započinje Splitom, a savršeni vikend udvoje moći će se provesti i u Zagrebu, Varaždinu, Zadru, Rijeci, Kninu, Imotskom, Plitvičkim jezerima, Karlovcu i Osijeku. 

Naime, svaki tjedan predstavit će se jedna destinacija koja će postati vikend odredište za po dvoje sretnih putnika uz osigurani prijevoz, smještaj i zanimljive sadržaje lokalnih partnera. Tako će svi oni koji se priključe kampanji imati priliku osobno se uvjeriti i saznati koji grad leži na sedam rijeka okružen s devet planina, gdje je najljepši zalazak sunca, kako su egipatske Sfinge dospjele u Dalmaciju, što je zajedničko FlixBusu i Plitvičkim jezerima te još mnogo drugih zanimljivosti, zaključuju iz FlixBusa.

Odličan primjer suradnje i sinergije FlixBusa i drugih partnera u destinaciji, od smještaja, muzeja, restorana i turističkih zajednica ) jer ovime svi zajedno udruženo rade na promociji destinacije. Također, kao što znamo, motiv dolaska nije smještaj, nego destinacija – tako da pohvala za kontekst destinacije u suradnji s drugim partnerima kroz sadržaj.

Gledajući ponude koje su izlistane, cijeli paket u destinacijama se mogao još dodatno proširiti s više sadržaja kako bi bolje zaokružili priču, no svakako pohvala za korak naprijed u kampanji i za promociju destinacija te turizma prema domaćim gostima.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN