FlixBus povećava frekvenciju polazaka, dodaje nove destinacije, no njihove buseve nitko ne dočekuje

Kako je inače, a kamoli ove godine svaka dodatna povezanost s emitivnim tržištima ključna, tako se i FlixBus još jednom dokazuje kao važan segment u razvoju turističke ponude Hrvatske....

Kako je inače, a kamoli ove godine svaka dodatna povezanost s emitivnim tržištima ključna, tako se i FlixBus još jednom dokazuje kao važan segment u razvoju turističke ponude Hrvatske.

Ponovnim uspostavljanjem zelene mreže diljem Europe te povezivanjem Hrvatske s brojnim europskim destinacijama, FlixBus vraća autobusnom prijevozu putnika važnu ulogu i tijekom ove turističke sezone.

FlixBus: Velika potražnja putnika za Kvarnerom i Istrom

Iako Flixbus ne dočekuju ministri naše vlade, u skladu s povećanim interesom putnika za putovanjima u smjeru Kvarnera i Istre, FlixBus od 17.7. uvodi nove destinacije i povećava frekventnost polazaka. 

Rijeka, Crikvenica i Opatija dodatno se povezuju s Münchenom i Berlinom, a isto tako, putnicima su na raspolaganju dnevne i noćne linije koje Pulu, Rovinj i Rijeku ponovno direktno povezuju s Bečom i Budimpeštom dok se na relaciji Prag – Rijeka traži sjedalo više.

˝FlixBus se kao snažni europski brend, zahvaljujući svojoj širokoj mreži, visokoj frekventnosti te pristupačnoj i kvalitetnoj usluzi tijekom svih ovih godina, nametnuo kao važan segment u razvoju turističke ponude Hrvatske. I u ovim, svima nama izazovnim vremenima, nastojimo pozitivno odgovoriti na potrebe naših putnika za putovanjem te svoju ponudu uz poštivanje svih sigurnosnih mjera konstantno nadopunjivati. ˝ izjavio je Ante Grbeša, direktor FlixBus CEE South regije.

Gradovi Istre i Kvarnera trenutno su povezani sa Slovenijom, Austrijom, Njemačkom, Češkom i Mađarskom. Upravo direktnim povezivanjem s destinacijama poput Ljubljane, Maribora, Münchena, Berlina, Praga, Beča ili Budimpešte putnicima je omogućena laka dostupnost po pristupačnim cijenama, a Rijeka je uz Zagreb i Split najfrekventnije čvorište FlixBusa i ove sezone.

Možda bi i HTZ mogao vidjeti svoju priliku, trebao je odavno a kamoli u ovoj kriznoj godini, da upravo kroz suradnju s FlixBusom, ciljano oglašava otvorene linije prema istim tržištima. Osim što se radi o europskom brendu i iznimno razgranatoj mreži, ove godine je kao nikada do sada izražena naša prednost kao auto destinacije. A kao što znamo, ako ima potražnje, ima i poslovne prilike. U ovoj situaciji, potražnju čak treba isprovocirati i nametni se na tržištu, a kamoli dodatno pojačati oglašavanje na onim linijama i tržištima koja su otvorena i koja funkcioniraju.

Inače, do ove godine porast broja turista koji su stizali iz inozemstva FlixBus autobusima, iz sezone u sezonu rastao je i do 80% prema određenim destinacijama. FlixBus zelena mreža autobusnih linija proteže se na 29 europskih zemalja te povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija.

S druge strane, u ulozi neke županijske turističke zajednice, pogotovo u ovoj godini kada imaju siromašne budžete s kojima u europskim okvirima ne mogu napraviti ništa posebno, osobno bi usmjerio budžet upravo u suradnji s FlixBusom. Logično, jer postoji linija, linija koja funkcionira i dovodi turiste. Otvori široko oči, gledaj, prati i odmah reagiraj. Borba u pravom smislu.

Ne, ovo nije PR članak, nego logično i tržišno razmišljanje, a pogotovo u ovoj kriznoj situaciji. Svaka nova otvorena linija s emitivnim tržištem zlata vrijedi, jer ove godine se doslovno borimo za svakog gosta. FlixBus je u ovoj priči poslužio samo kao jedan od primjera, jedan mali dio našeg turističkog mozaika.

Dok je turizam i turisitčki djelatnici na koljenima i raspadaju se od borbe iz dana u dan, uz svakodnevne izmjene pravila igre, nažalost cijeli sustav je totalno zakazao.

I to u najgorem trenutku, upravo kada je najviše do sada trebao povuči i organizirano voditi cijelu našu turističku priču.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN