Genijalno, fenomenalno, to je priča – Rogoznica dobila turistički ured na kotačima

Turistička zajednica Rogoznice prva u Hrvatskoj dobiva turistički ured na kotačima. Odlična i genijalna ideja koja ide tamo gdje su gosti, a ne gosti prema TZ uredu.

Mobilni Visitor Centar je inovativni projekt TZ Rogoznica kojim će se, informacijama pokriti raspršena mjesta općine poznate po obiteljskom turizmu. Mobilni ured TZ-a će pružati informacije gostima i njihovim domaćinima od Kanice do Zečeva i biti će na raspolaganju u njihovom malom mistu tj. tamo gdje se gosti nalaze – na plažama, feštama, šetnjicama, trgu…

Oduševljen sam ovom idejom, to je prava turistička priča i dokaz kako je sve do ljudi.

rogoznicaretrokombi

Siguran sam kako će slika ovog retro kombija i mobilnog ureda biti pravi viralni hit na društvenim mrežama. Osim odlične ideje turistička ponuda cijele Rogoznice, od smještaja, restorana i događanja, dolazi direktno među goste te direktnom komunikacijom sigurno mogu podići zadovoljiti goste, kao i informirati ih o svojim turističkim pričama koje Rogoznica nudi. Retro kombi je mobilan i može biti bilo gdje tj. tamo gdje se nalaze gosti, a siguran sam kako će voziti i van Rogoznice kako bi privukao pažnju i usmjerio goste da dođu u Rogoznicu.

Ovo je odlična alat za brendiranje destinacije i izgradnju povjerenja među gostima koji će definitivno ponovno doći u Rogoznicu, a tu istu priču besplatno će širiti na svojim društvenim mrežama kao i osobno svojim preporukama. Također, ovo je odlična prilika za besplatno istraživanje zadovoljstva gostiju, te bi djelatnici Turističke zajednice mogli direktno od gostiju saznati što je dobro u destinaciji, a što je loše tj. što treba popraviti.

Zamislite sad ovu situaciju.

Sve konstruktivne prigovore od gostiju zapišete, uzmete kontakte i stvorite bazu podataka, te im tijekom godine pošaljete fotku i mail da ste na njihovu sugestiju upravo unaprijedili tj. popravili ono što nije bilo dobro. Imate ih zauvijek! Prigovori su odlični, kako direktnom komunikacijom tako i preko društvenih mreža, jer dobijete besplatno istraživanje što nije dobro. Netko Vas, u ovom slučaju gost, besplatno savjetuje što trebate popraviti. Nažalost, većina kompanija i turističkih destinacija na prigovore, ne odgovara niti se bavi time da ih riješe, no to je njihov problem.

Izgradnja kvalitetnog odnosa i povjerenje s gostima je ključna, a ideja o mobilnom uredu TZ-a je najbolji alat za to. Nema digitalne komunikacije, samo licem u licem i stisak ruke koja je najvrjednija i najbolja komunikacija. Najbolji marketing uvijek je bio i uvijek će biti onaj usmenom predajom.

Definitivno jedna od najboljih turističkih priča ove godine, skidam kapu Turističkoj zajednici Rogoznice na ovoj odličnoj ideji i proaktivnosti.

 

Vijesti: