Odličan primjer kako treba komunicirati u vrijeme izolacije #BetweenArtandQuarantine

Iako je trenutno nažalost deplasirano govoriti o turizmu u ovoj situaciji, to ne znači da ne trebamo stati s komunikacijom na društvenim mrežama. Ono što je činjenica kako su...

Iako je trenutno nažalost deplasirano govoriti o turizmu u ovoj situaciji, to ne znači da ne trebamo stati s komunikacijom na društvenim mrežama.

Ono što je činjenica kako su trenutno svi online, više nego ikada, te neki u ovoj situaciji vide svoju priliku za dodatno pozicioniranje i širenje svoje baze korisnika. Upravo zbog toga sada je vrijeme iskoristiti sve blagodati koje nam donosi internet.

Kada pričamo o turizmu, narativ je kako je sada idealno vrijeme za istraživanje, otkrivanje i planiranje budućeg putovanja tj. sastavljanje svojevrsne bucket list-e. Također, fascinantno je kako u ova krizna i teška vremena, usprkos svemu, trenutna situacija iz ljudi izvuče najbolje od njih kroz nove kreativne ideje.

Tako nas ovaj put odličan primjer komunikacije i kreativnog razmišljanja, vodi u Los Angeles, gdje je poznati Muzej Getty putem Twittera pokrenuo odličan izazov #BetweenArtandQuarantine, a koji je odmah postao viralan.

Naime, iz muzeja su pozvali ili bolje reći izazvali svoje pratitelje, da naprave kopije ili rekreiraju neka od umjetničkih slika iz muzeja, a pri tome da koriste svakodnevne predmete iz svojeg doma, poštujući mjeru #ostanidoma.

Muzej Getty FB

Rezultat je genijalan, a izazov je praktički tek krenuo, tako da nas čeka lavina zanimljivih i smiješnih fotografija. Istražite i sami nove “umjetničke” radove na #BetweenArtandQuarantine

Ovo je još jedan fenomenalan primjer kako je Muzej izašao van svojeg okvira, privukao širu i mlađu publiku te ih tako zainteresirao za umjetnost. Upravo to kronično nedostaje našim muzejima. Razmišljanje van okvira, skoro pa uvijek, se isplati, a samim time dobijete viralnost, medijsku pažnju i nove korisnike/kupce.

Iako muzeji ne rade, to ne znači da nisu i dalje “živi”

Također, još jedan odlična primjer dolazi nam iz istog muzeja. Naime, kroz kratke video materijale kustos muzeja daje određenim slikama ( op.a muzejske eksponate ) širu sliku i narativ, dajem im dušu i širu dimenziju, te priča priču iza svake slike i umjetnika. I opet, tu je storytelling najvažniji i najmoćniji alat.

Take muzej Getty odlično i vjerodostojno ispunjava svoju misiju kroz slogan “Bringing people together through art“.

Izađite iz okvira, budite drugačiji

Izađite iz okvira i budite drugačiji – danas je imperativ, pošto je šum u komunikaciji iz dana u dan sve veći i veći. Iako je puno lakše to reći i napisati, nego i učiniti ili napraviti, često su najbolje ideje one na prvu jednostavne, logične i prirodne. Upravo u tome leži genijalnost istih, a iza kojih ipak stoje sati i sati kreativnog razmišljanja.

Potpuno neslužbena stranica Gradskog muzeja Vinkovci

No, i u Lijepoj našoj imamo odlične primjere komunikacije nekog muzeja na društvenim mrežama. Tako Gradski muzej Vinkovci na svojem Facebook profilu često komično i satirično komentira razne arheološke predmete te time privlači masu sljedbenika.

Iz “običnih” i na prvu laicima “nezanimljivim” eksponatima, komunikatori iz Muzeja šaljivim komentarima privlače pažnju šire publike. Da stvar bude apsurdnija, čak su u Muzeju imali i problema s neshvaćane ovakvog tipa komunikacije, pa su stoga morali otvoriti novu FB stranicu: Potpuno neslužbena stranica Gradskog muzeja Vinkovci, gdje je jasno naznačeno kako se radi o “neslužbenoj” FB stranici muzeja.

Odlični primjer komunikacije i promocije te popularizacije umjetnosti i samog muzeja široj publici. Umjetnost je za sve! Naravno ako ispričamo priču i imamo zanimljiv narativ, kao i u svemu.

I za kraj, kao što sam na početku naglasio, u vrijeme kada je potrebna samoizolacija, mnogi će posegnuti za raznim internet sadržajima, a virtualne šetnje ili muzeji postali su pravi hit. 

Istražite virtualne šetnje hrvatskih muzeja i izložbi dolje u prilogu.

VIRTUALNE ŠETNJE PO HRVATSKIM MUZEJIMA I IZLOŽBAMA

P.S. Imamo li još domaćih pozitivnih primjera? Javite na vijesti@hrturizam.hr

Povezane vijesti: