Gojko Mavrinac: Ako želimo produžiti sezonu, turistički sektor mora stvoriti potražnju

“U odnosu na prošlu godinu, ove godine se stvarno ne možemo požaliti. Trenutni broj operacija u hrvatskim zračnim luka je velik u odnosu na prošlu godinu. A najave za...

U odnosu na prošlu godinu, ove godine se stvarno ne možemo požaliti. Trenutni broj operacija u hrvatskim zračnim luka je velik u odnosu na prošlu godinu. A najave za srpanj su odlične. Gotovo smo se vratiti na brojke koje smo imali u pretkriznoj godini, što se tiče povezanosti s emitivnim tržištima. Naravno da je kapacitet i broj tjednih letova manji, što je logično, ali rekao bi da možemo biti zadovoljni da smo povezani već sada s velikim brojem država u Europi. Jedini je nedostatak trenutna ne povezanosti s Velikoj Britaniji, što je posljedica trenutnih epidemioloških mjera, ali vjerujem da će se s promjenom restriktivnih mjera u UK, aviokompanije odlučiti uvođenja linija prema nama”, ističe Gojko Mavrinac, glavni urednik portala Croatian Aviation te odlično poentira kako bez udruživanja, nećemo postići da aviokompanije povezuju Hrvatsku van ljetne sezone.

Turistički sektor mora stvoriti potražnju“, naglašava Mavrinac.

Upravo avioindustrija u Hrvatsko je bila jedna od glavnih tema novog turističkog glasnog razmišljanja – Homo Turisticus, u kojem samo imao čast ugostiti glavnog urednika portala Croatian Aviation, Gojka Mavrinca, koji svakodnevno donosi informacije i novosti iz hrvatskih zračnih luka i aviokompanija koje prometuju prema Hrvatskoj.

Koliko je Hrvatska povezana ove godine s emitivnim tržištima? I što može očekivati u budućem periodu? Kako produžiti sezonu putem letova van ljetne sezone? Kako ostvariti suradnji sa stranim aviokompanijama? Koliko je Covid19 kriza naštetila globalnim aviokompanijama? Koja je uloga Croatia Airlinesa? Koja je uloga i prilika čarter kompanija? – samo su jedne od tema novog podcasta Homo Turisticus.

EP.10 / Gojko Mavrinac: Bez udruživanja, nećemo postići da aviokompanije povezuju Hrvatsku van ljetne sezone. Turistički sektor mora stvoriti potražnju.

Podcast možete slušati OVDJE, kao i na Amazon MusicGoogle PodcastSpotify ili preko Apple Podcasts

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN