Google gasi opciju Reserve with Google (RwG) za kupnju ulaznica za izlete, aktivnosti i atrakcije

Google gasi opciju Reserve with Google (RwG). Naime, usluga rezervacije Reserve with Google (RwG) koja omogućuje kupcima kupnju ulaznica za izlete, aktivnosti i atrakcije, koji su dio Googleovog popisa...

Google gasi opciju Reserve with Google (RwG).

Naime, usluga rezervacije Reserve with Google (RwG) koja omogućuje kupcima kupnju ulaznica za izlete, aktivnosti i atrakcije, koji su dio Googleovog popisa operatora, se gasi od 01. kolovoza. Partneri RwG-u, uključujući sustave za rezervaciju, online putničke agencije (OTA) i druge tehnološke partnere, potvrdili su kako su dobili obavijest od Googla vezano uz gašenje ove usluge, prenosi Skift.

Obavijestili bismo vas da Google planira službeno isključiti Reserve with Google za obilaske, aktivnosti i atrakcije 1. kolovoza 2021. To znači da se gumb Kupi karte više neće pojavljivati ​​nakon 31. srpnja“, obavijestio je Google operatere i partneri.

RwG je usluga koja stoji iza gumba “Kupi ulaznice” na Google MyBusiness listama mnogih organizatora putovanja, aktivnosti i atrakcija, a omogućuje kupnju karata bez napuštanja Google-a. Zanimljivo, gašenje usluge se odnosi samo na ture, aktivnosti i atrakcije, a ne i na ostale usluge poput restorana, salona i drugih lokalnih tvrtki koje koriste RwG za rezervaciju svojih usluga.

Strategija je da Google postigne dosljednost svih svojih različitih proizvoda u svrhu monetizacije. Dakle, kao što je Google prebacio svoj hotelski proizvod, Google Hotels, na kombinaciju oglasa i besplatnih poveznica, to će učiniti isto s obilascima i aktivnostima ili iskustvima.

No, smanjivanje broja usluga rezerviranja ne znači da Google postaje manje moćan u segment putovanju. “Namjeravamo uvesti pilot projekt uvođenjem veza za rezervaciju karata na Google pretraživanju, tako da korisnici mogu lako uspoređivati ​​mogućnosti posjeta omiljenim atrakcijama”, rekao je glasnogovornik.

Dakle, ovo se u početku razlikuje od načina na koji Google postupa s Google hotelima, Googleom iznajmljivanjem smještaja i Googleovim letovima, koji su upakirani u uslugu usporedbe cijena usluge Google Travel.

Google će u početku na Google pretraživanju nuditi karte za atrakcije, a kako navodi Skift, potrošači bi vjerojatno mogli započeti s Google pretraživanjem, a zatim rezervirati atrakcije na web stranicama samih atrakcija ili kod partnera kao što su online turističkih agencija.

Već se dugo govori kako Google koristi svoju moć i sve više ulazi u sektor turizma pretvarajući se u svojevrsnu online putničku agenciju. No, ovaj potez ipak pokazuje drugačiji smjer razvoja strategije. Jer s druge strane, onda bi se morao “tuči” na tržištu jednim od svojih najvećih oglašivača, kao što su Booking.com, Expedia i mnogi drugi. To bi Googleov masovni posao turističkog oglašavanja, koji je jedna od njegovih najvećih vertikala, doveo u opasnost.

Tanka je linija od partnera turističkom sektoru do glavnog konkurenta turističkom tržištu.

RwG je bio važan Googleov korak za ulazak u tržište obilazak, aktivnosti i atrakcije u iznosu od 254 milijarde dolara. Integriran unutar Google Maps, RwG je u početku trebao omogućiti korisnicima da rezerviraju kod lokalnih tvrtki poput frizerskih salona i restorana. No, Google je proširio uslugu na obilaske i atrakcije i razvio partnerstva s više OTA-a i pružatelja rezervacijskih sustava, dok je početkom 2020. odjel za ture i atrakcije RwG uveden u Google Travel. Doduše turoperatori su bili frustrirani kada je recimo Viatora bio jedina dostupna opcija rezervacije za njihov popis na Googleu, što je opet bila nametnuta priča, koju si je Google mogao dozvoliti zbog svojeg značaja i moći, ali naravno ne korektan potez prema tisuća drugih operatora.

Svi operateri se oglašavaju na Googleu i ulažu u optimizaciju vlastitog sadržaja kako bi izravno vodili poslovanje, da na kraju vidjeli mogućnost rezervacije RwG koju omogućuje OTA, kao recimo Viator, a koji naravno naplaćuje proviziju, navode iz arival.travel

Google nastavlja duboko ulagati u rješenja za korisnike i partnere u ovoj industriji, i uzbuđeni smo što ćemo i dalje surađivati ​​s vama na usluzi Google Things 2021. i kasnije“, rekao je Google turoperatorima i partneri, prenosi Skift.

U svakom slučaju, trenutno je premalo informacija o budućim koracima Google-a, no sigurno kako će uskoro vidjeti u kojem smjeru će se pozicionirati Google kroz nove uslge i intergacija.

Izvor: Skift, arival.travel Foto: Arival.travel

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN