Google postaje jači igrač na sceni online putničkih agencija

Zašto prilikom planiranja putovanja i traženja hotela ne koristiti i Google? U proteklih nekoliko godine, Google je eksperimentirao s rezervacijama hotela u ime online putničkih agencija i hotelskih partnera,...

Zašto prilikom planiranja putovanja i traženja hotela ne koristiti i Google?

U proteklih nekoliko godine, Google je eksperimentirao s rezervacijama hotela u ime online putničkih agencija i hotelskih partnera, no morali bi provesti sate pretražujući smještaj. Jednostavnije je direktno posjetiti online servis za rezervaciju smještaja. U redizajnu cjelokupnog pretraživanja hotela i rezervacije smještaja, postoji više prikaza tijekom pregledavanja hotela putem Google bookinga, prenosi Skift.

Google svojim booking servisom kreće prema ideji da postane kvazi-online putnička agencija. No, Google ne nudi, na primjer, otkazivanje rezervacija, već samo rezervacije i načine plaćanja smještaja putem kreditne kartice ili Google Paya. Dakle, jačanjem Google bookinga, mnogi korisnici će radije sve svoje kupovine vezane uz putovanja obavljati direktno preko Googlea.

Primjer pretraživanja putem Google Hotel Searcha

U nastavku ćemo navesti sedam značajki Googleovog pretraživanja hotela.

Prilično lijep i intuitivan dizajn

Redizajn sadrži fotografije hotela i odredišta, ali i Google Maps s hotelskim cijenama, vidljive i u rezultatima pretraživanja na Googleu. Dizajn je prilično atraktivan.

Rezultati pretraživanja se sortiraju po plaćenim oglasima

Google i dalje preferira vlastitu funkciju pretraživanja i rezervacija hotela na štetu poslovanja konkurenata. To se nije promijenilo. Plaćeni oglasi se nalaze na vrhu pretraživanja smještaja, a organske poveznice su na dnu stranice.

S druge strane, iz Googlea tvrde da samo pokušavaju poboljšati korisničko iskustvo pretraživanja te da se hoteli, koji se pojavljuju na vrhu rezultata pretraživanja, pojavljuju tamo organski.

Iako je prilično komplicirano, Googleovi booking konkurenti, poput Expedije, Bookinga i TripAdvisora, nemaju koristi od besplatnih veza na Googleu u mjeri u kojoj su to imali prijašnjih godina, no ipak zarađuju kao plaćeni oglašivači u Google Hotel Search aplikaciji.

Korisnički generirane fotografije i recenzije

U Googleovom redizajnu pretraživanja hotela postoji mnogo više recenzija i fotografija snimljenih od strane korisnika. Također, oni mogu pristupiti recenzijama gostiju s Bookinga, Expedije i TripAdvisora, a od sada imaju mogućnost pregledavanja korisničkih fotografija hotela i soba, a ne samo onih promotivnih.

Prve dvije rečenice recenzija korisnika se pojavljuju na Googleu, a kad korisnici na nju kliknu, preusmjerava ih na web stranicu na kojoj se ona i nalazi.

Primjer hotelskog smještaja na Google Hotel Searchu / Skift

Google Hotel Search je „dvosjekli mač“ za hotelijere

Kad u Google pretraživaču kliknete na fotografiju hotela, preusmjerava vas na stranicu na čijem se vrhu, odmah ispod fotografija smještaja, nalaze ime hotela, adresa, kategorizacija, telefonski broj i poveznica na službenu stranicu. No, uzmite u obzir poveznice koje su istaknute u plavoj boji (DEAL $88, 17% less than usual) na primjeru Yotel New York na slici iznad. Te poveznice ne preusmjeravaju na web stranicu hotela, već na Google Hotel Search.

Filteri pretraživanja

Postoji mnogo novih privlačnih podešenja u redizajnu. Na primjer, od sada možete pretraživati hotele prema ocjenama korisnika, opcijama količine budžeta, luksuzu i slično.

Googleov „omaž“ HotelTonightu

U Googleovom redizajnu postoji čak i novi filter za pretraživanje hotela „za večeras“. Kad korisnik odabere taj filter i odabere hotel, Google automatski odabere današnji datum za dolazak i sutrašnji za odlazak, čime olakšava korisniku koji traži smještaj za jednu noć. Potom korisnici mogu rezervirati hotel na dva načina: odlaskom na web stranicu tog hotela ili rezervirati direktno s Googlea putem kompanija koje su u partnerstvu s Googleom, poput Orbitza ili Travelocityja.

Alternativni smještaj među rezultatima

Google u svom blogu objašnjava kako u pretraživaču nudi filter i za privatan smještaj. Korisnicima tako može iskočiti poruka: „Privatan smještaj je također dostupan u periodu koji ste odabrali.“

Google je ovime postao punopravan servis za rezervaciju smještaja te ima potencijalne implikacije za booking stranice poput Airbnb-a.

Richard Holden, potpredsjednik za upravljanje proizvodima za putovanja Googlea, pisao je o novim značajkama Google Hotels Searcha u blogu objavljenim prošli tjedan te je suptilno spomenuo razvoj kompletne stranice za hotelsko meta-pretraživanje i engine za rezervaciju smještaja.

Razvijamo način na koji naša hotelska tražilica funkcionira na pametnim telefonima čime bi korisnicima pomogli u pretraživanju opcija i donošenju odluka na mobitelima. Novi doživljaj pretraživanja hotela uključuje bolje filtriranje cijena, lakše pronalaženje informacija o ponudama i mogućnost izravne rezervacije s Googlea“, izjavio je Eric Zimmerman, direktor za upravljanje proizvodima za putovanja Googlea, u ranijem blogu.

Google puno bolje balansira korisničko iskustvo sa sadržajem ponuđača smještaja, što je odlična vijest za nas hotelijere. To bi moglo, zajedno s platformama poput Fliggyja i Airbnb-ovom akvizicijom HotelTonighta, uzdrmati stvari u svijetu online planiranja putovanja“, zaključio je Chetan Patel, potpredsjednik strateškog marketinga i e-trgovine za Onyx Hospitality Group.

Vijesti: