Googleovi novi turistički brendovi postavljaju velike financijske izazove za TripAdvisor i Expediju

Tijekom prošle godine, Google je u rezultate pretraživanja uveo više vlastitih turističkih brendova, više prometa usmjeravao na svoje konsolidirane putničke stranice te je većinu svojih turističkih proizvoda integrirao u...

Tijekom prošle godine, Google je u rezultate pretraživanja uveo više vlastitih turističkih brendova, više prometa usmjeravao na svoje konsolidirane putničke stranice te je većinu svojih turističkih proizvoda integrirao u Google Maps, prenosi Skift.

Izvršni direktori kompanija TripAdvisor i Expedia Group prošli su tjedan razgovarali o načinu na koji Googleova praksa usmjeravanja prometa pretraživanja negativno utječe na njihova poslovanja u trećem tromjesečju.

Sa svoje strane, Expedia Group namjerava poticati izravnu rezervaciju – spomenute su nove Instagram i Facebook influencer kampanje, kao i oglašavanje brenda – te ojačati svoje programe vjernosti. Iz TripAdvisora pak planiraju ograničiti troškove i razviti hotelske i medijske proizvode koji se ne temelje na prihodima vezanim uz klikove te pojačati razvoj personalizacije.

Iz TripAdvisora su se prošli tjedan osvrnuli na činjenicu da su se prihodi u najvećem dijelu njihovog poslovanja, službeno nazvanom „Hoteli, mediji i platforma“, u trećem tromjesečju smanjili za 12 posto, u usporedbi s prošlom godinom, na 238 milijuna dolara.

Vjerujemo da je naš najveći izazov Googleovo ‘guranje’ vlastitih hotelskih brendova u rezultate pretraživanja čime odvlače kvalitetan promet koji bi inače našao svoj put prema TripAdvisoru putem besplatnih poveznica te generirao visoku zaradu oglasima baziranim na klikovima“, izjavili su iz TripAdvisora.

Izvršni direktor kompanije Expedia Group, Mark Okerstrom, izjavio je kako Google preotima „sve više prihoda po posjetitelju i mislim da je to realnost svijeta na Internetu i važnosti Googlea na vrhu tog lijevka“.

Na upit o utjecaju Googlea na Expediju, Okerstrom je objasnio kako Google ugrađuje nove module u svoj pretraživač te time usmjerava sve više korisnika na brendove poput Google Hotel i Google Flight, što do sad nije bio slučaj. Nadodao je kako su ti potezi rezultirali „promjenama prometa“ za Expediju.

I Okerstrom i Kaufer žale se kako njihove organske i besplatne poveznice padaju sve dalje na popisu rezultata pretraživanja na Googleu jer najveći internetski pretraživač daje prednost vlastitim turističkim brendovima.

Izvor / foto: Skift

Vijesti: