Gorski kotar više nije prolazna stanica, nego je postao motiv dolaska domaćim i stranim posjetiteljima

Autor:  HrTurizam.hr

3. kolovoza 2022.

Srpanjske brojke pokazuju da je Gorski kotar nezaobilazna destinacija domaćim i stranim posjetiteljima jer je ostvareno 17% više noćenja u odnosu na 2019. godinu, od toga 14,5% više noćenja generirali su strani posjetitelji, a 21,4% više domaći posjetitelji. 

Ugodne dnevne i osvježavajuće noćne temperature, neodoljive prirodne atrakcije, karakteristična goranska gastronomija, privlačan smještaj te niz zanimljivih mogućnosti za aktivan odmor - od kupanja u kristalno čistim rijekama i jezerima, preko bear watchinga do 400 km dugih biciklističkih staza - itekako mame posjetitelje u destinaciju.

Inače, Gorski kotar već sada ima preko 7 dana atraktivnog sadržaja kako ispuniti dane i napuniti baterije. Od planiranja i aktivnog odmora, restorana s lokalnom ponudom, do interpretacijskih centara, špilja, kulturne ponude i raznovrsnog kvalitetnog smještaja. 

Kontinuirano smo komunikacijski usmjereni na domaće tržište koje nam je i ove godine kao i prošle poklonilo povjerenje. Također, ovogodišnje promotivne aktivnosti urodile su plodom jer nam se i strani posjetitelji vraćaju, poglavito gosti iz Njemačke, Nizozemske, Belgije i Austrije, što pokazuje vrijednost ovog planinskog kraja koji je udaljen svega 20-tak minuta vožnje do Jadrana.“ istaknuo je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara. Kazao je kako su ove godine pažljivo birali tržišta i promotivne alate kojima su predstavili glavne atribute destinacije.  

Gorski kotar sto je danas luksuz 02

Veliki doprinos odličnim rezultatima je svakako odlična nacionalna kampanja "Što je danas luksuz?, koju je Turistička zajednica Gorskog kotara pokrenula ove godine. Realno prvu pravu kampanju tog tipa i što je važnije zaokruženu priču. 

Novom kampanjom predstavljen je i osvježen vizualni identitet destinacije koji je nastao kao simbioza elemenata goranskog kraja. Spoj glavnih prirodnih motiva, drveća, planina i vodnog bogatstva te tipične goranske arhitekture utjelovio je prepoznatljiv logotip kojim se želi poslati poruka istinskog mirnog odmora u okrilju prirode. 

Destinacija ostaje vjerna sloganu neodoljiv, jer je priroda ovog kraja uistinu božanstvena i nenadmašiva. Jednostavno, neodoljiva. Nedodoljiv Gorski kotar i narativ: Što je to luksuz? Više o kampanji pročitatje u prilofu, a svakako pogledajte video kampanje.

/ / / Veliki iskorak Gorskog kotara: Krenula transformacija turističkog brenda Gorskog kotara

Ujedno, u ovoj godini postigli su se rekordi u odnosu na 2019-tu godinu te je ostvareno 16,17% više noćenja te 13,36% više dolazaka, a Gorski kotar pokazuje da je svijetli primjer hrvatskog turizma koji je uložio ogromne napore u razvoj destinacije kao i njenu promociju. 

Valja istaknuti kako privatni smještajni kapaciteti u ovoj godini bilježe 48,23% više noćenja i gotovo 61% više dolazaka u odnosu na spomenutu 2019. godinu, što je pozitivan trend koji pokazuje opravdanost ulaganja u smještaj viših kategorija. 

S obzirom na to da su i prošlogodišnji rezultati u destinaciji bili iznimno dobri ova godina pokazuje da je ostvareno gotovo 28% više noćenja i 21% više dolazaka i u odnosu na 2021. godinu. 

Autor:  HrTurizam.hr

3. kolovoza 2022.