Srpanjske brojke pokazuju da je Gorski kotar nezaobilazna destinacija domaćim i stranim posjetiteljima jer je ostvareno 17% više noćenja u odnosu na 2019. godinu, od toga 14,5% više noćenja generirali su strani posjetitelji, a 21,4% više domaći posjetitelji.
Ugodne dnevne i osvježavajuće noćne temperature, neodoljive prirodne atrakcije, karakteristična goranska gastronomija, privlačan smještaj te niz zanimljivih mogućnosti za aktivan odmor - od kupanja u kristalno čistim rijekama i jezerima, preko bear watchinga do 400 km dugih biciklističkih staza - itekako mame posjetitelje u destinaciju.
Inače, Gorski kotar već sada ima preko 7 dana atraktivnog sadržaja kako ispuniti dane i napuniti baterije. Od planiranja i aktivnog odmora, restorana s lokalnom ponudom, do interpretacijskih centara, špilja, kulturne ponude i raznovrsnog kvalitetnog smještaja.
„Kontinuirano smo komunikacijski usmjereni na domaće tržište koje nam je i ove godine kao i prošle poklonilo povjerenje. Također, ovogodišnje promotivne aktivnosti urodile su plodom jer nam se i strani posjetitelji vraćaju, poglavito gosti iz Njemačke, Nizozemske, Belgije i Austrije, što pokazuje vrijednost ovog planinskog kraja koji je udaljen svega 20-tak minuta vožnje do Jadrana.“ istaknuo je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara. Kazao je kako su ove godine pažljivo birali tržišta i promotivne alate kojima su predstavili glavne atribute destinacije.