GREEN PRIX – otvoren poziv za nominacije za dodjelu prvih zelenih nagrada u Hrvatskoj

U sklopu Greencajt festivala koji će se održati u Zagrebu od 1. do 3. listopada 2021., prvi puta će u Hrvatskoj biti dodijeljene nagrade za najzapaženija postignuća u području...

U sklopu Greencajt festivala koji će se održati u Zagrebu od 1. do 3. listopada 2021., prvi puta će u Hrvatskoj biti dodijeljene nagrade za najzapaženija postignuća u području zelenih i održivih industrija pod nazivom GREEN PRIX.

Nagrada GREEN PRIX bit će dodijeljena postignućima kompanija, organizacija, osoba i inicijativa u području zelenog poslovanja u pet kategorija – uz nagradu Greenlider gdje kandidate nominira stručni žiri, a pobjednika će izabrati javnost svojim glasovima, GREEN PRIX će se dodijeliti najboljima u četiri zelene kategorije:proizvod, inovacija, kampanja i utjecaj na zajednicu.

Prijave traju do 23.9.2021., a dodjela nagrada održat će se 2.10.2021. u sklopu Greencajt festivala.

Green.hr kao vodeća platforma za promicanje zelenih trendova i održivog načina života u sklopu prvog Greencajt festivala organizira nagradu kao poticaj svima koji se u svojem poslovanju vode održivim vrijednostima. Promicanje zelenih ideja kroz razvoj tehnologija, usluga, inovacija i proizvoda ali i kroz edukativni utjecaj na zajednicu od ključne je važnosti za postavljanje novih trendova, načina života, ali i poslovanja.

Na Greencajt festivalu svoje će novitete i inovacije u izložbenom programu predstaviti neki od poznatih startupova, proizvođača ili kompanija, a nagrada daje poseban značaj u promicanju zelenih ideja. Svi koji zadovoljavaju uvjete mogu se prijaviti i kandidirati u određenoj kategoriji, a težak zadatak odabira najboljih imat će stručni žiri kojeg čine etablirana imena iz područja održivosti: Kristina Posilović, savjetnica ministra za održivi razvoj (MINGOR), Lidija Pavić-Rogošić, direktorica ODRAZ-a, prof.dr.sc. Mislav Ante Omazićs Ekonomskog fakulteta, Dijana Varlec, viša stručna savjetnica u HGK-ovu Odjelu za energetiku i okoliš, Sektor za industriju i održivi razvoj, te Vinko Filipić, direktor Greencajt festivala.

Nagrada GREENLIDER dodjeljuje se osobama koje svojim javnim djelovanjem potiču principe održivog i zelenog načina života.

Pregled nominiranih kandidata i glasovanje moguće je na linku.

GREEN proizvod je nagrada za proizvod koji udovoljava visokim standardima zaštite okoliša i održive ekonomije, te zadovoljava sljedeće kriterije: da je u pitanju proizvod koji spada u robu široke potrošnje ili robu široke namjene, da zadovoljava održivi koncept tijekom cijelog ciklusa proizvodnje, poštuje principe održivosti tijekom uporabe i korištenja, da je izrađen je od recikliranih materijala, utječe na smanjenje ugljičnog otiska i podiže svijest o zaštiti okoliša i održivog ponašanja. Iz prijave se izuzimaju eko-prehrambeni proizvodi. Oni su izrazito specifična skupina proizvoda te imaju svoje kriterije ekološke proizvodnje temeljem kojih se proizvodi posebno označavaju.

GREEN inovacija je nagrada za proizvod, uslugu, tehnologiju koja obuhvaća inovativan pristup poslovanju poštujući principe i/ili potičući/promovirajući zeleni i održivi način života. Kriteriji za nominaciju su: da je u pitanju proizvod, usluga ili tehnologija koja pruža nove/unaprijeđene mogućnosti proizvodnje, informiranja, promoviranja ili obavljanja određenih aktivnosti poštujući principe održivosti, te da se u procesu koriste obnovljivi izvori energije, reciklirajući materijali, reusable sirovine ili proizvodi u procesu rada. Inovacija mora zadovoljiti kriterij novog, dosad nekorištenog ili unaprjeđenje postojeće tehnologije ili proizvoda na tržištu s ciljem postizanja boljih, održivih i efikasnijih rezultata, te mora imati utjecaj na društvo i okolinu s ciljem podizanja svijesti o zelenom načinu poslovanja.

GREEN utjecaj je nagrada za inicijativu koja je ostvarila značajan utjecaj u zajednici korisnim rješenjima za okoliš i ponašanje ljudi prema okolini, a zadovoljava sljedeće kriterije: inicijativa/projekt mora imati široki doseg aktivnosti edukativnog ili konkretno aktivističkog tipa, rezultat mora biti mjerljivi utjecaj pozitivan za znanje i svijest ljudi, pozitivan za prirodu, okoliš i zajednicu, mora okupiti značaj broj pripadnika zajednice – volontera, djelatnika, sudionika projekta – te mora ostvariti pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti.

GREEN kampanja je nagrada za kampanju koja promiče vrijednosti održivog poslovanja, a zadovoljava sljedeće kriterije: mora za cilj imati promicanje vrijednosti održivog/zelenog načina života/poslovanja, inicijator kampanje može biti kompanija/organizacija/udruženje/inicijativa/osoba i može biti usmjerena na internu ili eksternu javnost, mora imati široki komunikacijski doseg i poticati ne samo podizanje svijesti nego i promjenu ponašanja, te mora ostvariti pozitivnu vidljivost u medijima, na društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti.

Izvor: green.hr


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN