Hoomstock festival postaje “zeleni festival” i više ne koriste jednokratne plastične čaše

Organizacija manifestacija, festivala, koncerata, pogotovo onih većih i koji traju više dana je izrazito kompleksna i zahtjevna, iako možda na prvu ne izgleda tako posjetitelju sa strane, no ToDo...

Organizacija manifestacija, festivala, koncerata, pogotovo onih većih i koji traju više dana je izrazito kompleksna i zahtjevna, iako možda na prvu ne izgleda tako posjetitelju sa strane, no ToDo lista svakog organizatora je poduža te zahtjeva mnogo organizatorskih vještina i iskustva.

Od prijave skupa policiji, osigurati zaštitare, hitnu medicinsku službu, platiti ZAMP, osigurati dovoljno mjesta za nuždu, koševe za smeće kao i njihovo redovito čišćenje kako tijekom manifestacije tako i nakon svakog dana. Ovo je samo kap u moru zadaća i obaveza svakog organizatora, a sukladno novim trendovima organizatori imaju i veliku odgovornost u postavljenju novih trendova.

Tako i Humska Udruga Mladih, čija je svrha osnivanja bila okupljanje mladih te poboljšanje kvalitete društvenog života mladih u općini Hum na Sutli, organizira po 13. put rock Hoomstock festival te se okreću ekologiji i daju jasnu poruku posjetiteljima – Čuvajmo naš okoliš. Cilj festivala je postati “zeleni festival ” kakvi u Europi pokazuju osobitu brigu prema okolišu te ih sve više i više.

Naime, organizatori Hoomstock festivala odlučili su kako više neće koristiti klasične jednokratne plastične čaše na svojem festivalu, nego višekratne Hoomstock čaše. U suradnji s partnerom festivala, Laškom pivom, napravljene su višekratne brendirane plastične čaše, a koje će posjetitelji na ulazu u festival platiti 10,00 kn te koristiti tijekom cijelog festivala.Nakon završetka festivala, posjetitelji mogu vratiti čaše te dobiti povrat novaca ili jednostavno si ostaviti čaše kao uspomenu i suvenir s festivala, te ih nastaviti koristiti u svojem domu.

Odličan primjer društveno odgovornog poslovanja, kao i odgovornosti organizatora na njegov pozitivan utjecaj kako prema prirodi tako i prema posjetiteljima. Festival da bi bili uspješni te trajali godinama, osim kvalitetnog lineup-a te organizacije, moraju imati neki identitet te brend koncept i filozofiju. Da i festivali su brendovi koji privlače posjetitelje prema svojim vrijednostima, a ne samo prema vrstu glazbe.

Bravo za organizatore Hoomstock festivala, podržite ih i slijedite ovaj pozitivan primjer.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN