Hostelworld razmatra opcije ponude proizvoda van samog smještaja

Izvrši direktor Hostelworlda Gary Morrison tek je kratki period na toj funkciji, no čini se kako nije gubio vrijeme već se bacio posao oko strukturalnih promjena u kompaniji koja...

Izvrši direktor Hostelworlda Gary Morrison tek je kratki period na toj funkciji, no čini se kako nije gubio vrijeme već se bacio posao oko strukturalnih promjena u kompaniji koja nudi smještaj, prenosi Skift.

Atraktivne reklamne kampanje s poznatim ličnostima su stvar prošlosti, a kompanija isprobava načine kako se približiti mlađoj publici poboljšavanjem iskustva rezerviranja te pružanjem više individualnih hostelskih sadržaja. No, razmatraju se i potencijalno veće promjene.

Kao i mnogi drugi putnički brendovi, Hostelworld sve više promatra budućnost van samog smještaja te smatra kako bi mogao pružiti veći spektar usluga angažiranoj publici.

Iako sam već prije godinu dana primijetio priliku, smatram da je sada još ima i više. Imamo mogućnost proširiti našu osnovnu platformu van smještaja u kojem prodajemo 8 sati od dana, pa razmišljamo kako bismo iskoristili ovu platformu za prodaju proizvoda unutar ostalih 16 sati“, izjavio je Morrison.

Postoji više načina na koje to iz Hostelworlda mogu ostvariti. Mogu surađivati s hostelima kako bi im pomogli prodavati vlastite dodatne sadržaje i proizvode, mogu surađivati i s drugim kompanijama kako bi im pomogli doseći mlađu publiku te, konačno, nakon što lansiraju novu platformu za plaćanje ove godine, imat će priliku ponuditi dodatne proizvode poput putnog osiguranja.

Neposredni planovi Hostelworlda za poboljšanje iskustva gostiju objavljeni su isti dan kad i privremeni rezultati kupovine manjinskog udjela u tehnološkoj kompaniji za upravljanje gostima Tipi za oko tri milijuna dolara.

Tehnologija Tipija omogućuje gostima da se prijavljuju i pristupe svojim sobama putem mobilnih telefona, a također pruža i mogućnost interakcija s kolegama i informacija o događanjima u hostelu (slično onome na čemu je Hostelworld već radio s vlastitom oglasnom pločom i chatom).

Ima apsolutnog smisla za hostele koristiti Tipijevu platformu te bismo, temeljem dogovora koji smo sklopili s njima, mogli preuzeti taj sadržaj i implementirati ga kroz našu platformu“, nadodao je Morrison.

Trenutno 28 hostela u Australiji i Novom Zelandu koristi Tipi sustav upravljanja gostima.

U prvoj polovici 2019. godine Hostelworld je zabilježio pad prihoda od 9 posto, na 43,1 milijun dolara, a rezervacije na primarnoj Hostelworld platformi pale su za 4 posto, na 3,7 milijuna dolara. Sve je to rezultiralo padom dobiti prije oporezivanja – 86 posto na 437 tisuća dolara.

U stvarnosti, Hostelworld još uvijek osjeća učinak pružanja mogućnosti potrošačima za otkazivanje rezervacija besplatno, što je politika koja je usklađena s drugim online putničkim agencijama. Potpuno globalno uvođenje te promjene stupilo je na snagu u srpnju prošle godine, pa je bilo za očekivati da će brojevi u prvoj polovici 2019. godine biti izazovni.

Naši konkurenti imaju besplatno otkazivanje rezervacija već dulje vrijeme, pa smatram da je i naša odluka donesena iz kompetitivnih razloga“, zaključio je Morrison.

Morrison se nada kako će utjecaj inicijative za besplatno otkazivanje rezervacija, čiji se broj otkazivanja povećao 0,09 milijuna na 0,25 milijuna ove godine, ujednačiti 2020. godine čime bi se kompanija mogla usredotočiti na druga područja poslovanja.

Izvor: Skift; Hostelworld

Vijesti: