Hrvatska bogatija za tri nove destinacije za turističko trčanje

Iako je još teško točno predvidjeti kako će izgledati sektor turizma nakon koronavirusa, sasvim je jasno ćemo imati drugačiji turizam. No, jedno je sigurno, veći fokus će biti na...

Iako je još teško točno predvidjeti kako će izgledati sektor turizma nakon koronavirusa, sasvim je jasno ćemo imati drugačiji turizam.

No, jedno je sigurno, veći fokus će biti na održivom i aktivnom turizmu. Upravo tu kao nikada do sada savršeno uskače SightRun, aplikacija za turističko trčanje koja pruža novu dimenziju trčanja, spajajući ovu aktivnost s razgledom.

Radi se o inovativnom turističkom proizvodu koji destinacije prezentira kao Run Friendly destinacije te ovoj zanimljivoj niši približava destinaciju kroz priče o lokalnim delicijama, kulturnim i povijesnim znamenitostima te prirodnim atrkacijama.

U trenucima kada trebamo i dalje paziti na socijalnu distancu, aplikacije poput SightRun pomažu da i dalje uživamo u destinaciji u kojoj boravimo, a bez potrebe da to činimo u velikim grupama. To je digitalizacija turizma u pravom smislu.

SightRun aplikacija bogatija je za tri nove otočne ture: Cres, Mali Lošinj i Supetar

SightRun tim i posljednjih je mjeseci radio na razvoju novih tura. “Iako je “korona-kriza” usporila i zaustavila određene promocijske akcije, svoj doprinos ovaj startup itekako može dati hrvatskom turizmu. Na listu svojih runner friendly destinacija ovog puta svoje mjesto pronašli su gradovi Cres, Mali Lošinj i Supetar. Ture su duge oko 5 kilometara i startaju u središtu samih mjesta. Trčanje uličicama otočnih naselja, šetnicama uz more uz priče o samome mjestu i drugim atrkacijama na otoku, sigurno će potaknuti gosta da se nakon laganog jogginga upute u daljnje istraživanje ovih atraktivnih odredišta” ističu iz SightRun-a.

Svakako je važno za naglasitit kako su sve ture dostupne su na hrvatskom i engleskom jeziku.

SightRun aplikacija omogućuje korisniku da sigurno (i samostalno) istraži destinaciju u kojoj se nalazi po prvi puta trčeći, upozna njezinu povijest i otkrije neke od znamenitosti i zanimljivosti.

Za ovaj tip gostiju, mislimo na aktivne goste, to ponekad znači prvo upoznavanje s destinacijom i stoga želimo ostaviti što bolji dojam kako bi gosta zaintrigirali da zaviri u lokalne restorane, istraži okolicu, zaviri u muzeje i za više informacija potraži lokalnog turističkog vodiča. Čovjek je neizostavna karika u turizmu, tehnologija pomoćni kotačić koji može omogućiti da se stvari brži pokrenu.” ističu iz SightRun-a.

Sve ture namijenjene su trkačima, ali zbog korištenja GPS sustava mobilnog telefona korisnika, brzina nije bitna. To znači da se korisnik može kretati željenom brzinom, hodati, zaustaviti, fotografirati, te završiti turu u njemu odgovarajućem tempu i vremenu.

SightRun aplikacija dostupna je trenutno u 17 hrvatskih destinacija, te Munchenu i Grazu.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN