Hrvatska među top 10 destinacija koje su najviše rasle u 2016.

Hrvatska turistička zajednica drugu je godinu zaredom nastupila na Virtuoso Travel Week konferenciji u Las Vegasu koja se održavala od 06. do 11. kolovoza. Ove godine HTZ je nastupio s nominacijom za najbolju...

Hrvatska turistička zajednica drugu je godinu zaredom nastupila na Virtuoso Travel Week konferenciji u Las Vegasu koja se održavala od 06. do 11. kolovoza.

Ove godine HTZ je nastupio s nominacijom za najbolju turističku zajednicu što je veliki uspjeh s obzirom kako je riječ o tek drugoj godini članstva. Nagradu je dobio Novi Zeland, dok je HTZ  nagrađena za «Most Comprehensive Advisor Program» kao priznanje za inovativni i izrazito sadržajni program edukacije o Hrvatskoj.

28. Virtuoso Travel Weeka zabilježilo je rekordnu posjećenost – 5.270 sudionika konferencije iz 98 zemalja od čega 2.488 turističkih posrednika i 2.239 preferencijalnih partnera.  Osim HTZ-a, četiri hrvatske kompanije su članice Virtuosa: Calvados Club, Fortuna Travel, Le Meridien Lav Hotel i Hotel Villa Dubrovnik. Predstavnici Glavnog ureda HTZ-a i ureda HTZ-a New York održali su oko 300 sastanaka s turoperatorima, turističkim agencijama, savjetnicima za putovanje i kruzing kompanijama iz SAD-a, Kanade, Meksika i Južne Amerike te ih upoznali s turističkom ponudom Hrvatske, ulogom i aktivnostima HTZ-a te mogućnostima udruženih aktivnosti u cilju povećanja prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne i sigurne europske turističke destinacije kao i generiranje većeg broja turističkih dolazaka i prihoda s predmetnih tržišta.

virtuoso5

Hrvatska je definitivno jedna od traženijih destinacija za putovanje američkih i kanadskih putnika, te raste interes iz Meksika i Latinske Amerike. Najnoviji rezultati Virtuoso anketa pokazuju da je Hrvatska među top 10 destinacija koje su najviše rasle u 2016. – rast potražnje za Hrvatskom iznosi 25% u odnosu na 2015. „ ističu iz HTZ-a te dodaju kako je osim mnogobrojnih sastanaka i networkinga tijekom Virtuoso Travel Weeka, održan i destinacijski seminar/trening na kojem je sudjelovalo oko 180 agenata te sastanci s predstavnicima 35 ključnih američkih medija (Travel + Leisure, Afar, Travel Weekly, Conde Nast Traveler, PBS, itd.)

Članstvo i aktivnosti s Virtuosom od presudne su važnosti za promociju Hrvatske na američkom kontinentu kao jednom od glavnih svjetskih emitivnih tržišta kao i rastu prometa odnosno broja noćenja i prihoda. Važno je naglasiti da je godišnji promet Virtuoso agenata više od 15 milijardi američkih dolara što čini Virtuoso najznačajnijom organizacijom u industriji luksuznih putovanja.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN