Najvažniji sajam za luksuzni turizam u svijetu International Luxury Travel Market (ILTM), čije se ovogodišnje izdanje održava u Cannesu, iznimno je važan za pozicioniranje Hrvatske na svjetskoj karti elitnog turizma. Prepoznajući važnost ovog sajma, Hrvatska gospodarska komora, uz potporu Hrvatske turističke zajednice, po peti put omogućila je hrvatskim predstavnicima luksuzne ponude da predstave sve usluge.
Nastupom na jednom od najznačajnijih svjetskih brendova za organizaciju luksuznih evenata unapređuje se razvoj i promociju ponude luksuznog turizma Hrvatske. Na ovogodišnjem izdanju ILTM-a sudjeluje šest domaćih tvrtki, Stories, Croatian Unique Hotels, Hilton Imperial Dubrovnik i Hilton Rijeka Costabella Beach Resort and Spa, Le Meridien Lav Split, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Leonidas Travel.
"Izuzetno nam je drago što s Hrvatskom gospodarskom komorom nastupamo na jednom od najznačajnijih sajmova luksuzne ponude, ILTM-u u Cannesu. Interes za hrvatsku luksuznu turističku ponudu je velik i jako smo zadovoljni sudjelovanjem i kontaktima koje smo ostvarili. Jedna od odrednica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je jačanje i razvoj luksuznog turizma i premium ponude, a idealno mjesto za stavljanje Hrvatske na svjetsku kartu luksuza je upravo sajam ILTM u Cannesu. Trebamo nastaviti promociju ovog segmenta turističke ponude ističući ključne atribute i prednosti koje Hrvatska ima kako bi se snažnije pozicionirali kao destinacija luksuznog turizma", izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj.
S obzirom na značajan broj sudionika, na ovogodišnjem izdanju sajma se predstavlja 96 zemalja s 1.850 globalnih luksuznih brendova za putovanja, ILTM tvrtkama iz turističke industrije omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma. U odnosu na 2021. godinu, ove godine u Cannes je stiglo 7% više izlagača.