Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj, a koje pokriva i Slovačku, u samom centru Bratislave organizirali su predstavljanje hrvatske turističke ponude za najutjecajnije slovačke medije te susret s najvažnijim partnerima, turoperatorima i agencijama s ovog vrlo važnog tržišta za hrvatski turizam. Događanju su, između ostalih, prisustvovali direktor HTZ-a Kristjan Staničić, direktor predstavništva Dubravko Miholić, kao i izvršna direktorica Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela STORIES Antonija Urlić.
Tijekom konferencije za medije, na kojoj je bilo prisutno 27 slovačkih novinara i predstavnika najpopularnijih medija, direktor Staničić predstavio je ukupne turističke rezultate Hrvatske s osvrtom na rezultate ostvarene na tržištu Slovačke, dok je poseban naglasak stavljen na buduće trendove i poziciju koju Hrvatska želi zauzeti na slovačkom tržištu.
"Slovačka spada u naših top 10 emitivnih tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet, a kako je glavni ljetni dio sezone pred nama ovim smo aktivnostima željeli pozicionirati Hrvatsku kao jednu od najtraženijih i najuspješnijih turističkih destinacija Mediterana. Ovo nam je ujedno bila izvrsna prilika za susrete i razgovore s najvažnijim partnerima oko proširenja postojeće suradnje kako bi i tijekom ove godine svi zajedno ostvarili što bolje rezultate. Dosadašnji tijek sezone, kao i najave za ostatak godine ulijevaju nam optimizam, Slovaci su naši rado viđeni i odani gosti te očekujemo snažan doprinos ovog tržišta u našim ukupnim rezultatima", poručio je direktor Staničić, nadodavši kako dugoročni ciljevi na ovom tržištu uključuju rast turističkih dolazaka tijekom kraćih vikend putovanja te u razdobljima pred i posezone, ali i privlačenje većeg broja gostiju različitih dobnih skupina s posebnim naglaskom na mlade.
Nakon konferencije za medije, direktor Staničić održao je prezentaciju za 15 subjekata i partnera iz slovačkog turističkog sektora, među kojima su najveći turoperatori i agencije poput SATUR, Globtour, Aquamarin, TIP travel i dr., a isto je učinila i Antonija Urlić ispred Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela STORIES, koji su, kako je rekla, prvenstveno namijenjeni potrošačima koji cijene posebna, jedinstvena iskustva i doživljaje te koji traže visoku kvalitetu usluge.