Hrvatska u svjetskom cage-free trendu – Dubrovački Hotel Kazbek prvi se priključio globalnoj cage-free inicijativi

Dubrovački Hotel Kazbek prvi je hrvatski hotel koji se priključio globalnoj cage-free inicijativi izbacivši u potpunosti iz svog lanca nabave jaja koja potječu iz kaveznog uzgoja. Objavom javne izjave...

Dubrovački Hotel Kazbek prvi je hrvatski hotel koji se priključio globalnoj cage-free inicijativi izbacivši u potpunosti iz svog lanca nabave jaja koja potječu iz kaveznog uzgoja.

Objavom javne izjave na svojoj web stranici, Hotel Kazbek staje uz vodeća svjetska hotelijerska imena poput Hilton, Best Western, Marriott International i tako stavlja etičnu dimenziju poslovanja tvrtke uz bok onoj ekonomskoj.

“Ovim putem pozivamo hotele i sve tvrtke koje u svome lancu nabave koriste jaja da nam se jave za više informacija o tome kako uz dobru uslugu svojim gostima ponuditi i ono vrijednije – svijest kako je održivo i društveno odgovorno poslovanje jedino prihvatljivo poslovanje u 21. stoljeću”, priopćila je iz Udruge Pobjeda Zrinka Košta izvršna rukovoditeljica Ab ovo kampanje.

U društvenom, etičkom i ekološkom smislu, podizanje standarda zaštite životinja postaje sve prisutnija i vidljivija sastavnica društveno odgovornog poslovanja u 21. stoljeću. S ciljem da takav način poslovanja postane i dijelom društveno odgovornih praksi hrvatskih tvrtki, Udruga Pobjede, hrvatska udruga za zaštitu i promicanje prava životinja, priključila se svjetskoj koaliciji za ukidanje kaveza – Open Wing Alliance-u te aktivno radi na informiranju tvrtki i javnosti o ovome pitanju.

izvor: web Udruge pobjeda

Ovakvo javno obvezivanje dio je društveno odgovornog poslovanja i mnoge su vodeće svjetske tvrtke poput Nestle, Danone, Unilever, McDonalds, Burger King, Tesco, Aldi, Metro C&C, Lidl, Barilla, Mars  uvrstile cage-free izjavu u svoje odgovorne poslovne politike.

“Smatramo kako je odabir društveno prihvatljivijih praksi poslovanja i prema životinjama i prema očekivanjima klijenata koji ih podupiru itekako poželjna odrednica etičnoga poslovanja 21. stoljeća. Uz suradnju s tvrtkama ustrajno radimo i na najvećoj političkoj kampanji za životinje iskorištavane u industriji hrane – europskoj građanskoj inicijativi End The Cage Age ili Okončajmo doba kaveza čiji je krajnji cilj zabrana kaveznoga uzgoja životinja. Kombinacijom preuzimanja modela cage-free načina poslovanja i političkim lobiranjem u EU parlamentu do tog cilja sigurno ćemo doći”, zaključuje Košta iz Udruge Pobjeda.

Jasno kako je svaka ovakva inicijativa prilika za OPG-ove s kontinenta i male uzgajivače koji kroz klastere mogu doći do kupaca jer potreba za jajima koka iz slobodnog uzgoja očito će zahvaljujući ovakvim inicijativama biti sve veća. Dobar primjer je Agro-klaster Vukovarsko srijemske županije koji brendira jaja iz slobodnog uzgoja i nudi suradnju turističkom sektoru.

Povezane vijesti: