Hilton nastavlja širenje na hrvatskom tržištu: na Ugljanu se otvara Hilton hotel Preko

Istraživanje Hiltona pokazuje nove globalne trendove u turizmu Hilton nastavlja širenje na hrvatskom tržištu Hilton u svibnju otvara prvi otočni hotel u Hrvatskoj

Autor:  HrTurizam.hr

10. travnja 2025.

Hilton nastavlja širenje na hrvatskom tržištu otvaranjem hotela Preko na otoku Ugljanu, koji će poslovati pod brendom Curio Collection by Hilton.

Hotel Preko Ugljan Island, Curio Collection by Hilton prvi je Hilton hotel na jednom od hrvatskih otoka, a otvaranje je planirano za svibanj 2025. godine. Na atraktivnoj parceli od 3.600 četvornih metara, u samom središtu mjesta Preko, nastaje moderan hotel na mjestu nekadašnjeg objekta iz 1970-ih. Projekt je djelomično sufinanciran sredstvima iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), a visina investicije je 15 milijuna eura. Hotel je trenutačno u završnoj fazi uređenja i opremanja. 

Inicijalni dizajn interijera i koncept prostora razvijen je u suradnji s iskusnim dizajnerima, dok arhitektonsko rješenje potpisuje arhitekt Ivan Čerkez. U dizajnu se spajaju prirodni materijali poput kamena i stakla s mediteranskim zelenilom, čime se hotel harmonično uklapa u okoliš i lokalni identitet.

Direktorica City Hotels Zagreb Josipa Jutt Ferlan rekla je da će novi hotel na Ugljanu poslovati pod Hiltonovim brendom Curio Collection, a odlična vijest je što će raditi tijekom cijele godine. 

"Posebno smo ponosni što ćemo biti među prvima na hrvatskim otocima koji će poslovati tijekom cijele godine. Otvaranjem radnih mjesta na otoku Ugljanu doprinijeli smo ne samo ostanku mladih na otoku, već smo privukli i mnoge koji su oduvijek sanjali o povratku i životu na otoku sa svojim obiteljima. Većina naših trenutno zaposlenih dolazi s otoka Ugljana ili Pašmana, ili su s njima povezani, pa su se upravo zbog ovog zaposlenja odlučili preseliti. Zajedno s lokanom zajednicom, želimo to pitoresktno mjesto lansirati kroz Hiltonove marketinške kanale u međunarodnu orbitu putnika željnih odmora u ugodnoj klimi, mirnom mjestu, s pregršt svih onih detalja u pružanju usluge, zbog kojih će gost zadovoljiti većinu svih onih potreba iz prethodno navedenih rezultata istraživanja", istaknula je Jutt Ferlan i dodala:

"Za sve tvrtke nudimo posebnu ponudu zakupa cijelog hotela, kroz čitavu godinu, bez dodatne naknade, jer želimo tu ljepotu boravka na otoku i uz poseban program razrađen prema željama korporativnih korisnika pokazati da je izvrstan doživljaj boravka na otoku moguć i izvan ljetne sezone."

Whatsapp image 2025 04 10 at 12
Josipa Jutt Ferlan, direktorica klastera Hilton Hotela
Hotel hilton preko ugljan
Hilton hotel Preko

Hotel Preko osmišljen je kao idealna destinacija za goste koji traže mir i autentičan mediteranski ugođaj. Hotel nudi: 65 moderno opremljenih soba, dva velika bazena – od kojih je jedan zatvoren i prilagođen zimskoj sezoni, Retreat Garden s bazenom, sunčalištem i barom, prostranu wellness zonu za opuštanje i regeneraciju, restoran Terra koji nudi vrhunski kulinarski doživljaj, moderna multifunkcionalna dvorana za sastanke i proslave te brod za transfere i organizirane izlete.

Hotel će poslovati tijekom cijele godine, što je jedini pravi održivi i smisleni model nudeći atraktivne ponude za obitelji, parove i poslovne goste. Zanimljivo hotel će se moći u potpunosti iznajmiti za korporativne goste tj razna poslovna događanja, a kao što je već navedeno, imat će svoj brod kojim će goste hotele prevoziti iz hotela do Zadra i obrnuto. 

Hotel će zapošljavati 30 zaposlenika, a zanimljivo njih čak 27 je s otoka Ugljana i Pašmana. Kako je navela Jutt Ferlan, jedna lijepa priča je svakako kako se jedan dio zaposlenika vratio na otok Ugljan zastalno upravo zbog posla u hotelu Hilton hotel Preko. Ako imamo cjelogodišnji stalan posao i plaću 12 mj to je prvi preduvjet da se netko i doseli u destinaciji, a pogotovo na otoku. Nitko ne može planirati obitelj kao sezonac.

Lokacija hotela Preko savršeno je uklopljena u obalni krajolik, u neposrednoj blizini mora, s pogledom na zadarski arhipelag. Korištenje lokalnih materijala i mediteranskog zelenila dodatno osnažuje identitet prostora i doprinosi održivosti.

Hotelom će upravljati Zagreb City Hotels d.o.o., koji već uspješno vodi tri Hilton hotela u Zagrebu (Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Hilton Garden Inn) te opatijski Keight Hotel Opatija, Curio Collection by Hilton.

Hotel keight opatija large

Hotel preko retreat large

Soba hotel preko large

Terasa hotel preko large

Hrvatski Hilton hoteli među najboljima u EMEA regiji

Hoteli Canopy by Hilton Zagreb City Centre, Keight Hotel Opatija, Curio Collection by Hilton i Hilton Garden Inn Zagreb dobitnici su prestižne nagrade Hilton Award of Excellence za 2024.g., koju Hilton dodjeljuje najboljim hotelima unutar svoje globalne mreže.

Hilton Award of Excellence godišnje je priznanje koje se dodjeljuje hotelima koji ostvaruju izvanredne rezultate u ključnim područjima poput dosljednosti u brend standardima, izvrsnim rezultatima ostvarenim u Hiltonovoj kontroli kvalitete, visokom razinom zadovoljstva gostiju i visokom razinom kreiranja lojalnosti gosta Hiltonu kao brendu. Svega 5% hotela u EMEA regiji, može osvojiti takvu nagradu.

"Ova nagrada rezultat je posvećenosti u radu iznimnih timova koji svakodnevno žive Hiltonove vrijednosti gostoprimstva, izvrsnosti i inovacije. Iznimno smo ponosni što su čak naša 3 hotela, od kojih onaj u Opatiji ne posluje niti punih godinu dana, prepoznati kao vrhunski primjeri unutar Hilton grupacije hotela", izjavila je Josipa Jutt Ferlan, direktorica tvrtke Zagreb City Hotels, koja upravlja s tri zagrebačka Hilton hotela – DoubleTree by Hilton, Canopy by Hilton i Hilton Garden Inn – kao i hotelom Keight Opatija, koji je u vlasništvu tvrtke Katarina Line.

Josipa jutt ferlan direktorica klastera hilton hotela i davor kovcalija keight hotel manager
Josipa Jutt Ferlan, direktorica klastera Hilton Hotela i Davor Kovčalija, Keight Hotel Manager
Hilton garden inn tim
Hilton Garden Inn tim

Ova priznanja dodatno pozicioniraju Hrvatsku na karti svjetske hotelske izvrsnosti te potvrđuju da domaći hoteli uspješno konkuriraju na najvišoj razini međunarodnog hotelijerstva.

Novi trendovi u turizmu; Hilton otkriva kako ćemo putovati 2025. – Avantura, ekskluzivnost i digitalna detoksikacija u fokusu

Prema najnovijem istraživanju Hiltona, koje je obuhvatilo 13.000 putnika iz 13 zemalja, trendovi putovanja za 2025. godinu jasno pokazuju: putnici žele više – više autentičnih iskustava, više odmora i više personaliziranih sadržaja.

Među najistaknutijim trendovima su aktivni odmori i avanturistička putovanja, gdje sve više gostiju bira planinarenje, biciklizam i istraživanje prirode. S druge strane, raste i interes za digitalnu detoksikaciju, wellness tretmane i potpuni bijeg od tehnologije.

Tehnologija ipak ostaje važan faktor – digitalni ključevi, pametne sobe i online prijave postaju nova norma, ali balans između online i offline života ključan je za suvremenog putnika.

Luksuz više nije stvar forme, već osjećaja – mir, personalizacija i autentičnost postaju nova definicija luksuza, a posebnu pažnju privlače mladi putnici i obitelji s djecom, koji sve više utječu na odabir destinacija i hotelskih sadržaja.

Ovo istraživanje potvrđuje da hoteli koji razumiju potrebe modernih putnika i nude fleksibilnost, tehnološke inovacije te emocionalno bogata iskustva – predvode budućnost putovanja.

 

Autor:  HrTurizam.hr

10. travnja 2025.