Hrvatska turistička zajednica udružila je snage s Expedia Group u sklopu njihove inicijative Destination Giveback, koja je pokrenuta prošle godine i koja je usmjerena na podršku lokalnim zajednicama i subjektima u destinacijama s kojima ova popularna platforma za putovanja ostvaruje suradnju.
Rezultat ove suradnje je zajednička promotivna kampanja koja za cilj ima predstavljanje manje poznatih hrvatskih destinacija i bogate kulturne baštine, od Dubrovnika i okolnih otoka do Istre, otkrivajući pritom skrivene uvale, povijesne gradiće i živopisne lokalne tradicije. Osim što inspirira na putovanja, kampanja podiže i svijest o očuvanju morskih ekosustava, odnosno očuvanju osjetljivih podvodnih staništa Jadrana.
"Izuzetno nam je drago što smo kroz suradnju s Expedia Group pokrenuli ovu kampanju kojom dodatno promoviramo manje poznate hrvatske destinacije i našu bogatu kulturnu baštinu. Hrvatska turistička zajednica sustavno radi na održivom razvoju turizma te na podizanju svijesti o očuvanju prirodnih resursa. Kroz inicijativu Destination Giveback dodatno naglašavamo našu predanost zaštiti morskih ekosustava i istodobno nudimo gostima jedinstvene i autentične doživljaje. Vjerujemo da ovakva partnerstva doprinose boljoj međunarodnoj prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije visoke vrijednosti i održivog turizma", poručila je Martina Srnec, direktorica Sektora za marketing i komunikacije HTZ-a.
Inicijativa Destination Giveback također podrazumijeva donacije za lokalne projekte pružajući tako podršku lokalnim zajednicama i potičući rast turizma, a da je tome tako najbolje potvrđuje i jednokratna donacija Expedie Group u iznosu od 10.000 eura koja je dodijeljena Suncu, Udruzi za prirodu, okoliš i održivi razvoj iz Splita.